نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰

نینتندو استودیوی سازنده Luigi’s Mansion 3 را تصاحب کرد

نینتندو در جدیدترین اقدام خود اعلام کرد که با استودیوی Next Level Games، سازنده Luigi’s Mansion 3، به‌توافق رسیده و در آینده نزدیک به‌صورت رسمی آن را تصاحب خواهد کرد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی به‌خصوص آن‌هایی که تولید کننده سخت‌افزار هستند، سعی می‌کنند برای تولید و انتشار بازی‌های انحصاری بیشتر، با سایر استودیوها همکاری کنند. چنانچه اخبار مربوط‌به بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از بزرگ‌ترین و پرسروصدارین چنین اقدامی را سال گذشته مایکروسافت با تصاحب استودیوی بتسدا به نام خود ثبت کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تنها پس از گذشت پنج روز از شروع سال ۲۰۲۱ میلادی، نینتندو به‌نظر می‌رسد غافلگیری بزرگی برای علاقه‌مندان خود و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی تدارک دیده است. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، نینتندو جهت خرید و تصاحب استودیوی کانادایی Next Level Games با مدیران آن توافق کاملی کرده است. این قرارداد که به‌نظر می‌رسد تنها توافق سر مسائل جزئی آن باقی‌مانده است، طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است خبر آن در تاریخ یازده اسفند (یک مارچ) به‌صورت رسمی رسانه‌ای شود.

علاقه‌مندان به نینتندو و بازی‌ها آن احتمالا از سابقه درخشان استودیوی Next Level Games اطلاع دارند، این استودیو با ساخت بازی Super Mario Strikers برای کنسول گیم‌کیوب توانست خود را به‌عنوان یک بازی‌ساز خلاق معرفی کند. Mario Strikers Charged و بازی Punch-Out برای کنسول Wii، بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon و Metroid Prime: Federation Force برای کنسول دستی 3DS و آخرین پروژه آن نیز بازی موفق Luigi’s Mansion 3 برای کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید تحت تاثیر این اتفاق بزرگ، آثار آینده این استودیوی کانادایی دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذراید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده