نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

طراحی و ویژگی‌های اولیه نینتندو سوییچ متفاوت با محصول فعلی بوده است

به‌تازگی اطلاعاتی فاش شده که نشان می‌دهند نینتندو سوییچ در ابتدا قرار بود با طراحی متفاوت و پشتیبانی از ویژگی‌هایی چون Backwards Compatible و صفحه‌نمایش سه‌بعدی روانه بازار شود.

سال ۲۰۱۷ جدیدترین کنسول نینتندو تحت عنوان سوییچ عرضه شد. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید این کنسول به‌لطف ویژگی‌های کنترلر جوی-کان و همچنین امکان ارایه بازی به‌ چندین روش مختلف، توانست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گیرد. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اطلاعات جدید و جالبی با محوریت این موضوع که نینتندو سوییچ پیش‌از عرضه قرار بود با طراحی و البته ویژگی‌های متفاوتی روانه بازار شود، در فضای مجازی فاش شده است. با استناد به اطلاعات دردسترس، یکی از برنامه‌ریزی‌های اولیه مدیران نینتندو پشتیبانی سوییچ از صفحه‌نمایش سه‌بعدی به‌منظور امکان تجربه بازی‌های کنسول دستی 3DS بوده است.

تا این لحظه اما هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده که آیا قابلیت Backwards Compatible قرار بود به‌صورت کلی روی سوییچ قرار گیرد یا تنها به پشتیبانی از آثار 3DS محدود می‌شد. 

از این ویژگی که بگذریم، به‌نظر می‌رسد نینتندو سوییچی که امروز در دسترس عموم قرار دارد از سایر جنبه‌ها نیز مغایر با برنامه‌ریزی‌های اولیه ژاپنی‌ها بوده است. به‌عنوان مثال درحال حاضر صفحه‌نمایش سوییچ در حالت دستی رزولوشنی معادل 720p دارد اما براساس اطلاعات فاش شده، در ابتدا مدیران به این فکر بودند که صفحه‌نمایش کنسول خود را با رزولوشن 480p عرضه کنند؛ تصمیمی که البته خوشبختانه به مرحله اجرا نرسید. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که شایعاتی مبنی‌بر اینکه نینتندو سوییچ قرار بود با دو صفحه‌نمایش در دسترس قرار ‌گیرد، مطرح شده بود. در اطلاعات فاش شده نیز به این موضوع اشاره شده که نینتندو تا آخرین لحظات هم نسبت‌به این قضیه شک‌وتردیدهایی داشته است.

باید توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از موارد ذکر شده به‌صورت رسمی توسط نینتندو تایید نشده و ازهمین‌رو نمی‌توان با اطمینان از صحت آن‌ها صحبت کرد. به‌نظر شما اما درصورتی که نینتندو سوییچ با چنین ویژگی‌هایی روانه بازار می‌شد بازهم می‌توانست به موفقیت فعلی برسد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده