نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳

شایعه: اولین بسته الحاقی بازی Immortals Fenyx Rising ماه آینده منتشر می‌شود

براساس اطلاعاتی که از فروشگاه eShop نینتندو منتشر شده، به نظر می‌رسد که یکی از سه بسته محتوای گسترش دهنده بازی Immortals Fenyx Rising به‌زودی منتشر خواهد شد.

بازی Immortals Fenyx Rising حدود یک ماه پیش منتشر شده است اما یوبیسافت هنوز برنامه‌های زیادی را برای بازی اکشن، ماجراجویی و جهان باز خود در ذهن دارد. توسعه‌دهندگان این بازی قبل از عرضه رسمی آن تأیید کردند که به منظور پشتیبانی قوی از Immortals Fenyx Rising سه بسته الحاقی بزرگ برای گسترش محتوای بازی را پیش‌بینی کرده‌اند.

مورد اول که ظاهراً «A New God» نام دارد، فینیکس را با ماجراهای جدیدی در Olympos مواجه خواهد کرد. حالا به نظر می‌رسد که این ممکن است تاریخ انتشار این بسته از چیزی که تصور می‌شد نزدیک تر باشد. براساس اطلاعاتی که اولین‌بار توسط کاربر PlaystationSize در توییتر مشاهده شده، فهرست جدید فروشگاه آنلاین نینتندو سوییچ موسوم به eShop تاریخ انتشار بسته الحاقی A New God را برای همین ماه برنامه‌ریزی کرده است. ظاهراً این تاریخ به ۲۱ ژانویه (۲ بهمن ۹۹) تعلق دارد.

نمایی از بازی Immortals Fenyx Rising

دراین‌میان، تروفی‌های بازی Immortals نیز اخیراً روی پروفایل‌های PSN آپدیت شده و ۶ تروفی جدید برای بسته الحاقی جدید بازی به آن اضافه شده است. البته این موضوع لزوماً نمی‌تواند تاریخ انتشار این بسته را تأیید کند ولی حداقل می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آن باشد. یوبیسافت هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده اما به محض انتشار اطلاعات رسمی، اخبار آن به اطلاع شما خواهد رسید.

ایمورتال فونیکس رایزینگ آخرین اثر بزرگ یوبیسافت در سال ۲۰۲۰ است. اثری که برخلاف عادت یوبیسافت مبنی بر ادامه دادن مجموعه‌های نام‌آشنای خود مثل سری اسسینز کرید یا واچ‌داگز، کاملا تازه‌نفس است و احتمالا قرار است آغازکننده‌ی یک سری جدید باشد.

گیم پلی بازی Immortals Fenyx Rising

بازی Immortals Fenyx Rising هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نقد و بررسی این بازی در زومجی را نیز مطالعه کنید. این بازی نمره بسیار خوب ۸ را به خود اختصاص داده است. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم:

« داستان جذاب، هماهنگی و غنای موجود در مکانیزم‌های گیم‌پلی کنار جلوه‌های دیداری/شنیداری روح‌نواز، Immortals: Fenyx Rising را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده‌اند. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن - جهان‌باز و فانتزی با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، تجربه‌ی Immortals: Fenyx Rising کاملا ارزش وقت و هزینه‌ی شما را دارد.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده