// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

بررسی بازی Immortals Fenyx Rising از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Immortals Fenyx Rising فردا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و میانگین نمرات آن خبر از یک بازی خوب و سرگرم کننده می‌دهد.

در ابتدا شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، بازی Gods and Monsters را معرفی کرد. یک تجربه جهان باز و اساطیری که تا حدی بازیکنان را یاد The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌انداخت. این در حالی است که پس از معرفی، گادز اند مانسترز در سکوت خبری فرو رفت تا اینکه بالاخره یوبیسافت اعلام کرد که تغییرات زیادی روی بازی اعمال شده و همچنین اسم بازی هم به Immortals Fenyx Rising تغییر پیدا کرده است.

گیم‌پلی بازی، شامل المان‌های مختلفی می‌شود. المان‌هایی که بعضی از آن‌ها در بازی‌های مجموعه Assassin's Creed و بعضی دیگر در مجموعه The Legend of Zelda مورد استفاده قرار گرفته است. بااین‌حال نبردهای بازی با پازل‌ها و معماهای مختلفی ادغام شده تا کاربر به روش‌های مختلفی سرگرم کند. از نظر داستانی هم Immortals روایت‌گر داستان کاراکتری به نام فینیکس است که باید با یک تایتان قدرتمند به نام تایفون مبارزه کند و جلوی هرج و مرجی را که او راه انداخته، بگیرد. 

چندی پیش میانگین نمرات بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شد و شاهد عملکرد خوب جدیدترین ساخته یوبیسافت هستیم. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی در ارتباط با Immortals Fenyx Rising خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Immortals: Fenyx Rising

  • سازنده: یوبیسافت کیوبک
  • ناشر: یوبیسافت
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا

گیم‌پلی بازی Immortals Fenyx Rising

زومجی: ۸۰ از ۱۰۰

Immortals: Fenyx Rising یک بازی بی‌ادعا است. اثری که قرار نیست مورد جدیدی را به سبک بازی‌های اوپن‌ورلد/تاریخی - حماسی - فانتزی اضافه کند و هرگز هم در مسیر عملی کردن چنین مهمی، قدم برنمی‌دارد. بازی می‌خواهد ازطریق ترکیب یک‌سری المان امتحان‌پس داده‌ی موجود در آثار موفق این ژانر، ساعت‌هایی سرگرم‌کننده را برای گیمر خود، به‌ارمغان بیاورد و در این امر هم موفق می‌شود. تیم یوبی‌سافت کبک با الگو گرفتن از بازی‌های موفق این ژانر، دست به تولید اثری زده که تولد یک مجموعه‌ی جدید و پرپتانسیل را نوید می‌دهد. مجموعه‌ای که می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. داستان جذاب، هماهنگی و غنای موجود در مکانیزم‌های گیم‌پلی کنار جلوه‌های دیداری/شنیداری روح‌نواز، Immortals: Fenyx Rising را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده‌اند. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن - جهان‌باز و فانتزی با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، تجربه‌ی Immortals: Fenyx Rising کاملا ارزش وقت و هزینه‌ی شما را دارد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Immortals تمامی آن چیزهایی را که من از یک بازی اساطیری با المان‌های جهان باز و ماجراجویی می‌خواهم، در خود جای داده است. درواقع این کار با توانمندسازی مبارزات، داستانی جذاب با شخصیت‌هایی که حس شوخ‌طبعی بالایی دارند و گشت‌وگذاری ارزشمند انجام می‌شود. Immortals: Fenyx Rising از الهامات بی‌شماری استفاده کرده است که هویت خود را به‌نمایش گذاشته و یک تجربه جهان باز هیجان‌انگیز را ارائه دهد.

وی‌جی۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

با ادامه پیدا کردن عرضه بازی‌های نسل بعد [اشاره به نسل نهم]، Immortals Fenyx Rising را می‌توان یک بازی جذاب دانست که باید آن را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. ازطرفی Immortals Fenyx Rising روی اکثر پلتفرم‌های ممکن در دسترس بوده و روی ایکس باکس سری ایکس بسیار زیبا است که نقد بازی باتوجه به همین نسخه انجام شده است. درکل، Immortals: Fenyx Rising یک محصول جذاب، متفکرانه، سرگرم کننده است که می‌توانید لحظات خوبی را با آن سپری کنید و اگر در این شرایط قرنطینه، فصل‌هایی بدون از شادی را پشت سر گذاشته‌اید، Immortals: Fenyx Rising انتخاب مناسبی است.

گیمزبیت: ۸۰ از ۱۰۰

حس شوخ طبعی بازی شاید به مرور زمان از بین برود، اما بازی یک کلون بسیار خوب و سرگرم کننده از Breath of the Wild است.

گیم اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

Immortals Fenyx Rising با عالی بودن بسیار فاصله دارد، اما بازی خوبی است. این بازی اساطیر یونان را با ظاهری جدید به‌نمایش می‌گذارد. همچنین بهترین ویژگی‌های بازی، از سایر بازی‌ها قرض گرفته شده و به بزرگی و سرگرم کننده بودن جهان بازی است. ازطرفی تجربه بازی حس و حال یک تور گردشگری دارد تا اینکه بخواهد به شما اجازه گشت‌و‌گذار آزادانه دهد و خودتان به کشفیات مختلف بپردازید. با اینکه این بازی زیر سایه آثاری بهتر از خود قرار می‌گیرد، اما مبارزات، جهان بازی و معماها درکنار یکدیگر باعث می‌شوند تا برای چند ساعت هم که شده این موضوع را فراموش کنید. بااین‌حال می‌خواستم که Immortals Fenyx Rising را جزو تجربیات تمام شده خود قرار دهم، حتی اگر به‌خوبی من را در بازی راهنمایی نمی‌کرد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده