نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴

نسخه سوییچ بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake دوباره در فروشگاه یوبیسافت لیست شد

درحالیکه هنوز تااین لحظه انتشار Prince of Persia: The Sands of Time Remake برای نینتندو سوییچ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما فروشگاه یوبیسافت برای بار دوم آن را فهرست کرد.

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد بود که به‌صورت رسمی با نمایش تریلری خبر بازگشت شاهزاده پارسی با نسخه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که در ابتدا قرار بود نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در تاریخ دوم بهمن‌ ماه منتشر شود، اما چند روز پیش تیم سازنده از تأخیر دو ماهه آن خبر داد.

یکی از موضوعاتی که در خصوص این بازی هنوز به‌صورت دقیق و رسمی حضور یا عدم حضور آن تایید نشده، نسخه نینتندو سوییچ آن است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فروشگاه یوبیسافت برای بار دوم این نسخه از بازی خود را نیز برای پیش‌خرید دردسترس علاقه‌مندان قرار داد. 

از آنجاییکه پیش‌از این نیز یک بار دیگر اتفاقی مشابه رخ داده و به‌سرعت از روی فروشگاه حذف شده بود، تا زمان تایید رسمی نینتندو یا یوبیسافت نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد. 

نسخه نینتندو سوییچ بازی  Prince of Persia: The Sands of Time Remake

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند (۱۸ مارس ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان روانه بازار شود. 

حال باید منتظر ماند و دید تیم سازنده بالاخره چه زمانی ابهامات و تردیدهای به‌وجود آمده را رفع و خیال کاربران کنسول هیبریدی نینتندو را راحت خواهند کرد؟ به‌نظر شما آیا این‌بار هم باید منتظر حذف آن از فروشگاه یوبیسافت طی ساعات آینده باشیم یا بالاخره شاهد معرفی این نسخه از بازی خواهیم بود؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده