نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

زمان عرضه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake دو ماه به‌تعویق افتاد

درحالیکه به‌نظر می‌رسید نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در تاریخ دوم بهمن عرضه می‌شود، اما یوبیسافت به‌تازگی از تأخیر دو ماهه در زمان انتشار آن خبر داد.

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد بود که به‌صورت رسمی با نمایش تریلری خبر بازگشت شاهزاده فارسی با نسخه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که قرار بود این بازی مورد انتظار و محبوب در تاریخ دوم بهمن ماه پیش‌رو در درسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این گروه از افراد برای تجربه بازی باید کمی بیشتر منتظر بمانند؛ چراکه ساعاتی پیش شعبه کشور چک یوبیسافت با انتشار پستی که به‌سرعت نیز حذف شد، اعلام کرد که زمان عرضه بازی حدود دو ماه تأخیر خورده است. باتوجه به بیانیه منتشر شده، زمان ناکافی در اتمام روند توسعه بازی دلیل اصلی این تعویق پیش‌آمده، اعلام شده است.

«با سلام به طرفداران Prince of Persia. در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد بود که با ما با افتخار از بازگشت شاهزاده ازطریق بازسازی نسخه The Sands of Time صحبت کردیم. تیم سازنده هیجان بسیار زیادی دارد که قرار است دوباره طرفداران این بازی را تجربه کرده و سفری به قرن یازده سرزمین پارس داشته باشند. همان‌طور که همه می‌دانیم ۲۰۲۰ سال متفاوتی بود. امروز می‌خواهم به شما اطلاع بدهم که جهت اتمام تولید بازی به زمان بیشتری نیاز داریم. با این اوصاف تاریخ جدید انتشار بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake به ۲۸ اسفند (۱۸ مارس ۲۰۲۱) موکول شده است. ما معتقدیم که تصمیم درستی اتخاذ شده است. از صبر و شکیبایی شما متشکریم و لطفا به پشتیبانی از ما ادامه دهید. مراقب سلامتی و ایمنی خود در تعطیلات پیش‌رو باشید.»

البته احتمالا این خبر از منظری باعث خوشحالی طرفداران بازی نیز خواهد بود؛ چراکه پس از نمایش آن در رویداد یوبیسافت، بسیاری به گرافیک و جنبه‌های بصری این نسخه از بازی انتقادهای زیادی داشتند. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در تاریخ مشخص شده برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار خواهد شد. 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که منتظر تجربه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake هستندُ، لطفا نظرات خود درخصوص تأخیر پیش‌آمده در زمان عرضه بازی را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده