// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶

Prince of Persia: The Sands of Time Remake هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است

یوبیسافت به‌تازگی صفحه پیش خرید بازی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time را در وب‌سایت رسمی خود برای علاقه‌مندان در دسترس قرار داده است.

 چندی پیش یوبی سافت در جریان دومین رویداد فوروارد خود، از بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake رونمایی کرد. بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند‌ ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود و شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را پیش خرید کنید.

اگرچه یوبیسافت به‌طور رسمی نسخه نینتندو سوییچ این بازی را معرفی نکرده است، اما شما می‌توانید آن را از سایت GameStop پیش سفارش دهید. تاریخ ذکر شده برای عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ است که معمولان ناشران ترجیح می‌دهند برای سه ماه اول سال میلادی در این بازه بازی‌های خود را عرضه کنند. درنهایت شما می‌توانید بازی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time را هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار پیش خرید کنید.

ریمیک The Sands of Time از نسخه ۲۰۰۳ این بازی بازسازی شده است و شامل ویژگی‌ها و گرافیک کاملاً جدید از جمله کات سین‌های کاملا تازه با استفاده از موشن کپچر و گفتگوهای تازه ضبط شده خواهد بود. دوربین و کنترل‌های بازی به‌طور کامل بازسازی شده‌اند و همچنین سیستم مبارزات جدید این بازی مبتنی بر موتور Anvil است که یوبیسافت از آن برای سری بازی Assassin's Creed نیز استفاده می‌کند.

جدا از این ویژگی‌ها، این ریمیک همان داستان اصلی Prince of Persia را روایت می‌کند و بازیکنان می‌توانند دوباره از همان مکانیک تغییر چرخه زمان که سال‌ها پیش از آن لذت می‌بردند استفاده کنند. آیتم‌ها و قابلیت‌هایی که با پیش‌خرید بازی دریافت می‌کنید به‌صورت زیر است:

  • ست شمشیر نسخه‌ی اصلی
  • ست لباس پرنس نسخه‌ی اصلی 
  • فیلتر کلاسیک

آیتم های پیش خرید rince of Persia: The Sands of Time Remake


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده