// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

Spelunky و Spelunky 2 در تابستان ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند

به‌تازگی مشخص شده که دو بازی مستقل و محبوب Spelunky و Spelunky 2 قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شوند.

دیروز در مراسم آنلاین Indie World Showcase، بازی‌های مهمی از طرف استودیوهای همکار نینتندو معرفی شدند. از میان بازی‌های بزرگ و مهم معرفی شده در مراسم امسال، اعلام خبر عرضه‌ی Spelunky و Spelunky 2 برای نینتندو سوییچ باعث خوشحالی طرفداران این کنسول شد. این دو بازی قرار است در تابستان ۲۰۲۱ برای سوییچ منتشر شوند. برای کسانی که از بازی کردن قسمت اول Spelunky روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا لذت بردند، عرضه‌ی قسمت دوم آن  برای نینتندو سوییچ می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد. چراکه به‌نظر می‌رسد قسمت دوم آن نیز مانند قسمت اول، بهترین تجربه را روی یک کنسول دستی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تریلر معرفی این دو بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با اینکه نسخه‌ی اول Spelunky سال‌ها است که برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده است، ولی این موضوع که تا به امروز برای نینتندو سوییچ عرضه نشده، کمی تعجب‌برانگیز است. اسپلانکی از آن بازی‌های مستقلی بود که از زمان اولین عرضه‌اش در سال ۲۰۰۸ برای پلتفرم پی سی، توانست نزد بازیکنان خوش بدرخشد. می‌دانیم که نینتندو سوییچ، پلتفرم ایده‌آلی برای تجربه‌ی بازی‌های مستقل و جمع‌و‌جور است و با اینکه ممکن است عرضه‌ی این دو بازی دوست‌داشتنی برای این کنسول کمی دیر به‌نظر برسد، ولی باز هم باعث خوشحالی بسیاری از دارندگان سوییچ خواهد شد.

همچنین قرار است حالت چندنفره‌ نیز در نسخه‌ی نینتندو سوییچ هر دو بازی وجود داشته باشد. Spelunky 2 که چند ماهی است برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شده است، از مشکلاتی در بخش چندنفره رنج می‌برد که به‌نظر می‌رسد تا عرضه‌ی آن برای نینتندو سوییچ در تابستان سال بعد، مشکلات مذکور نیز باید برطرف شده باشند. البته که بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند این دو بازی را به‌صورت تک‌نفره تجربه کنند. بااین‌حال، نینتندو سوییچ یک کنسول بسیار محبوب نزد خانواده‌ها محسوب می‌شود و اعضای خانواده می‌توانند در بخش آنلاین به رقابت با یکدیگر بپردازند و اوقات خوشی را درکنار هم تجربه کنند.

Spelunky و Spelunky 2 قرار است تابستان ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر شوند. Spelunky درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، ایکس باکس 360 و پی سی دردسترس است و Spelunky 2 نیز چندوقتی است برای پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شده است. اگر دوست ندارید برای انتشار این دو بازی روی سوییچ صبر کنید، می‌توانید آن‌ها را روی پلتفرم‌های اشاره شده تهیه کرده و از بازی کردن لذت ببرید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده