نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵

آپدیت 11.0.0 نینتندو سوییچ با اضافه شدن ویژگی‌های زیادی منتشر شد

نینتندو ساعاتی پیش اعلام کرد که آپدیت ۱۱.۰.۰ سوییچ ویژگی‌های زیادی ازجمله روش جدیدی جهت اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ها را به این کنسول هیبریدی اضافه می‌کند.

پس از اینکه در سال ۲۰۱۷ نینتندو کنسول جدید و نوآورانه خود تحت عنوان نینتندو سوییچ را عرضه کرد، بارها شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای آن بودیم. تابه امروز اما این آپدیت‌ها بیشتر جهت رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد سیستم‌عامل عرضه شده و کاربران عادی تغییر محسوسی از تجربه آن احساس نمی‌کردند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد نینتندو سیاست خود را در این خصوص تغییر داده است؛ چراکه ساعاتی پیش حساب رسمی نینتندو امریکا اعلام کرد که به‌روزرسانی 11.0.0 نینتندو سوییچ با تمرکز روی اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربردی منتشر شده است.

اشتراک گذاری تصاویر در آپدیت جدید کنسول نینتندو سوییچ

براساس اطلاعات منتشر شده، یکی از مهم‌ترین و شاید مورد استفاده‌ترین ویژگی‌های جدید آپدیت منتشر شده این است که کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای گرفته شده از بازی‌ها را به تلفن هوشمند خود به‌وسیله QR منتقل کنند. از طرفی دیگر گیمرها درکنار تلفن همراه می‌توانند این فایل‌ها را ازطریق USB نیز به‌راحتی به پی سی خود منتقل کنند. 

اضافه شدن بخش QR به آپدیت جدید کنسول نینتندو سوییچ

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این به‌روزرسانی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، ویژگی Trending است؛ این بخش که در قسمت پروفایل پایین تب فهرست دوستان تعبیه شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا اسامی بازی‌هایی را که دوستانتان بیشتر آن‌ها را تجربه کرده‌اند مشاهده کنید.

بخش Trending در آپدیت جدید کنسول نینتندو سوییچ

ویژگی دیگری که با آپدیت کردن کنسول خود می‌توانید از آن بهره‌مند شوید این است که امکان دانلود فایل‌های ذخیره بازی‌ها ازطریق فضای ابری برای شما مهیا شده است. از این طریق به‌راحتی می‌توانید بین پلتفرم‌های خود جابه‌جا شوید.

حال باید دید نینتندو با آپدیت جدید خود می‌تواند جان تازه‌ای به محیط کاربری و سیستم‌عامل کنسول نینتندو سوییچ ایجاد کند یا خبر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده