نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳

Among Us از امروز برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

براساس خبری که در جریان برنامه Nintendo Indie World اعلام شد، بازی محبوب Among Us برای کاربران کنسول‌های نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جریان رویداد دیجیتالی Nintendo Indie World چند بازی کوچک و یک بازی بزرگ حضور داشتند. یکی از این موارد، بازی Among Us بود که نخستین بار در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن بودیم. هرچند در چند ماه گذشته و بعد از تشدید قوانین محدود کننده ناشی از شیوع ویروس کرونا، محبوبیت این بازی بین کاربران چند برابر شده و به‌نوعی شاهد شکوفایی آن در میان مخاطبان بودیم. این بازی که در ابتدا محدود به پلتفرم‌های پی سی و گوشی‌های هوشمند بود، حالا از امروز برای کنسول‌های نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود.

نحوه معرفی و عرضه فوری این بازی در راستای رویکرد جدید نینتندو برای انتشار بازی‌های جدیدی است که برای کنسول سوییچ معرفی می‌شوند. صفحه اختصاصی این بازی در فروشگاه Eshop از همین الان در دسترس قرار گرفته و بازی با قیمت پایین ۵ دلار برای کنسول دستی نینتندو عرضه می‌شود.

انتشار بازی Among Us برای نینتندو سوییچ

البته تجربه بازی Among Us روی کنسول‌های نینتندو سوییچ محدودیت‌هایی را به‌دنبال خواهد داشت. البته این بازی برای اجرای روان و بی‌نقص نیاز چندانی به پردازنده‌های گرافیکی توانمند ندارد، اما باتوجه به اینکه ذات این بازی براساس تجربه آنلاین و چند نفره طراحی شده، امکان ارتباط آسان بین بازیکنان از جمله ملزومات تجربه این بازی محسوب می‌شود. چیزی که می‌تواند برای کاربران کنسول‌های سوییچ چالش برانگیز باشد. نینتندو سوییچ خدماتی به‌عنوان گپ صوتی یا وویس چت را ارائه نمی‌کند و به‌جای آن بازیکنان به استفاده از اپلیکیشن Switch سوق داده که در آن چت روم‌هایی برای این منظور پیش‌بینی شده است. بنابراین شاید بهتر باشد برای این منظور از برنامه موبایل Discord استفاده کنید. در هرصورت، شما در نسخه سوییچ Among Us فقط می‌توانید ازطریق گفتگوی متنی با هم ارتباط برقرار کنید.

این دومین باری است که بازی Among Us در روزهای اخیر در صدر اخبار مطرح می‌شود. هفته گذشته شاهد درخشش این بازی در مراسم اهدای جوایز بهترین بازی‌های سال بودیم. توسعه‌دهندگان استودیوی اینراسلاث علاوه برای کسب جایزه بهترین بازی چند نفره و بهترین بازی موبایل، یک نقشه جدید را برای بازی پرطرفدار خود معرفی کردند. این نقشه که «The Airship» نام دارد، در سال ۲۰۲۱ و ازطریق یک آپدیت به بازی اضافه خواهد شد. بازیکنان در این نقشه به تسک‌ها، حق انتخاب اتاق شروع و چند ویژگی جدید دیگر دسترسی خواهند داشت.

قرار است بازی Among Us در تاریخ ۱۷ دسامبر (فردا ۲۷ آذر) برای ایکس باکس گیم پس PC نیز عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده