نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

نقشه جدید بازی Among Us در مراسم The Game Awards رونمایی می‌شود

جف کیلی، مجری مراسم The Game Awards، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در رویداد پیش‌رو از نقشه جدید بازی محبوب Among Us رونمایی می‌شود.

تا شروع مراسم The Game Awards امسال زمان زیادی باقی نمانده است. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید ۲۱ آذرماه امسال این رویداد جهت معرفی بهترین بازی‌های سال و همچنین معرفی احتمالی آثار جدید برگزار می‌شود. 

یکی از بازی‌هایی که مدتی است محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها پیدا کرده بازی آنلاین و چندنفره Among Us است. این بازی درواقع بر گرفته شده از بازی اجتماعی مافیا است. بازی Among Us گیمرها را در در قالب دو گروه خدمه و خائن قرار می‌دهد که هرکدام وظایفی را برعهده دارند و در طول بازی کاربران باید با همکاری یکدیگر مسئولیت‌های خود را انجام دهند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جف کیلی، مجری مراسم The Game Awards، خبر خوشی برای طرفداران این بازی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، در این رویداد پیش‌رو قرار است از یک نقشه جدیدی از بازی Among Us رونمایی شود. هنوز تا این لحظه به‌طور دقیق مشخص نشده که آیا باید منتظر نمایش بازی در این نقشه باشیم یا تنها به ارایه تریلری از آن بسنده خواهد شد. 

حضور بازی Among Us در مراسم The Game Awards 2020

البته اگر از طرفداران بازی Among Us باشید، احتمالا اطلاع دارید که ۲۸ آبان ماه بود که توسط حساب رسمی توییتر بازی اشاره‌ای به نقشه جدید آن شده بود.

حال باید منتظر ماند و دید در مراسم The Game Awards 2020 چه برنامه‌هایی برای Among Us و طرفداران بی‌شمار آن تدارک دیده شده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌ها خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده