نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر جدید کنسول های ایکس باکس سری ایکس و سری اس قابلیت Spatial Sound را نشان می‌دهد

شرکت مایکروسافت تریلر جدیدی را برای نمایش قابلیت Spatial Sound کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت تریلر جدیدی را برای نمایش یکی از ویژگی‌های کلیدی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر کرده است. این تریلر روی قابلیت Spatial Sound تمرکز دارد و مایکروسافت به دلایل واضح توصیه می‌کند که با هدفون به تماشای آن بپردازید. در ضمن این تریلر برای نمایش فناوری مورد بحث از بازی Gears 5 کمک می‌گیرد که شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

اگر به اندازه‌ی کافی در تهیه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خوش‌شانس باشید، این کنسول‌ها روانه‌ی بازار سراسر جهان شده است. همین چند روز پیش شرکت مایکروسافت کمپین تبلیغاتی جدیدی را با تکیه بر شعار «به رؤیاهایت قدرت بده» راه‌اندازی کرد.

اخیراً تیم استوارت، مدیر مالی ایکس باکس صحبت‌هایی درباره‌ی کنسول‌های تازه، سرویس ایکس باکس گیم پَس و استراتژی مایکروسافت برای پیروزی ارائه کرد. افزون‌بر این، جیسون رونالد، رئیس بخش مدیریت برنامه‌ریزی ایکس باکس نیز جزئیات جذابی از ویژگی Quick Resume یا سوییچ سریع بین بازی‌ها منتشر کرد. درکنار همه‌ی این موارد، مدیران مایکروسافت و در رأس همه‌ی آن‌ها فیل اسپنسر، پیش‌بینی‌های خود از انتشار کنسول‌های نسل نُهم را به اشتراک گذاشتند. البته شما می‌توانید با مطالعه‌ی «بررسی ایکس باکس سری ایکس» اطلاعات بیشتری از این کنسول قدرتمند به‌دست بیاورید و فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده