// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

تریلر جدید ایکس باکس سری ایکس با حضور مستر چیف گربه‌ای منتشر شد

مایکروسافت به‌تازگی تریلری جالب و متفاوتی از کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر کرده که توسط تایکا وایتیتی، کارگردان مشهور ساخته شده و به رویاهای افرادی که قبل از خواب با این کنسول بازی کرده‌اند، می‌پردازد.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، مایکروسافت امروز تریلر جدیدی برای کنسول نسل نهمی خود، یعنی ایکس باکس سری ایکس منتشر کرده که می‌توان گفت کمی با ویدیوهای تبلیغاتی معمول کنسول‌ها تفاوت دارد. این تریلر خاص روی «تحقیقات رویاهای شفاف» متمرکز است که طبق ادعای سایت ایکس باکس، از رویاهایی ساخته شده است که افراد پس از بازی با ایکس باکس سری ایکس در خواب دیده‌اند.

این تریلر توسط تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌های Thor Ragnarok و Jojo Rabbit ساخته شده که عناصری جالبی در آن کار شده است؛ مانند، خرگوش‌های درخشان، وال‌های فضایی و مستر چیفی که به دی‌جی بودن روی آورده و زمانی‌که کلاه‌خودش را برمی‌دارد، تازه متوجه می‌شویم که او انگار تمام این سال‌ها یک گربه ملوس بوده است! شما می‌توانید این ویدیو جذاب و متفاوت را در ادامه تماشا کنید. ضمنا ویدیوی دیگری نیز در رابطه با این تریلر در کانال یوتیوب ایکس باکس منتشر شده و راجع‌به مفاهیم و ایده‌های پشت ویدیوی اول توضیح می‌دهد که درصورت تمایل می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

کنسول ایکس باکس سری ایکس درحال‌حاضر در سراسر جهان دردسترس است. با این وجود، این کنسول نیز مانند پلی استیشن 5 فعلا با مشکل کمبود در بازار مواجه است. همچنین اگر دوست دارید زیاد خرج نکنید، می‌توانید برادر کوچک‌تر و جمع‌و‌جور‌تر آن، یعنی ایکس باکس سری اس را برای خرید کنسول نسل نهمی خود مد نظر داشته باشید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این ویدیو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده