نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

بازی جدید خالق Dead Space در مراسم The Game Awards معرفی ‌می‌شود

جف کیلی، تهیه کننده و مجری مراسم The Game Awards، اعلام کرد که پروژه جدید خالق مجموعه Dead Space در رویداد پیش‌رو برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید معرفی می‌شود.

تا شروع یکی از مهم‌ترین مراسم‌های صنعت سرگرمی زمان زیادی باقی نمانده است. بالاخره فردا یعنی ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) جف کیلی به‌همراه چندین شخصیت‌ محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی در مراسم The Game Awards، جایزه برندگان بهترین بازی‌های سال را اهدا خواهند کرد.

همان‌طور که احتمالا در جریان این مراسم هستید، علاوه‌بر اهدای جوایز، معمولا بازی‌سازها و استودیوها پروژه‌های جدید خود را نیز در این رویداد نمایش می‌دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جف کیلی به‌عنوان تهیه کننده و مجری اصلی این مراسم، در حساب رسمی توییتر خود به ساخته جدید یکی از همین استودیوها اشاره کرد. براین اساس Striking Distance Studios قرار است اولین بازی خود را در این مراسم برای‌ اولین‌بار معرفی کنند. طبق اطلاعات موجود این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

شاید در نگاه اول به‌نظر برسد Striking Distance یک استودیوی کم تجربه باشد، اما حضور شخصی به‌نام گلن اسکافیلد در راس تیم سازنده باعث شده بسیاری برای تماشای این پروژه هیجان‌زده باشند. برای افرادی که اسکافیلد را نمی‌شناسند، او به‌عنوان یکی از خالقین سری Dead Space و با کار روی مجموعه Call of Duty اعتبار زیادی کسب کرد.

حضور استودیوی Striking Distance در مراسم The Game Awards

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود که استودیوی Striking Distance در حال کار روی یک بازی روایت‌محور جدید در دنیای PUBG است. باید منتظر ماند و دید آیا پروژه‌ای که فردا معرفی می‌شود به این بازی ارتباطی خواهد داشت یا خیر.

درکنار اسکافیلد یکی دیگر از افراد مهم و کلیدی در استودیوی Striking Distance استیو پاپوتسیس است. او برای مدتی در شرکت الکترونیک آرتز روی سری Dead Space با اسکافیلد همکاری داشته است. پاپوتسیس همچنین پیش‌از این به‌عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی No Use for a Name به فعالیت هنری مشغول بوده است.

اسکافیلد پس از اینکه از الکترونیک آرتز جدا شد، با تأسیس استودیویی به‌نام Sledgehammer Games تمرکز اصلی خود را روی تولید مجموعه Call of Duty معطوف کرد. در این مدت او باهمراهی مایکل کاندری پیش‌از جدا شدن از این استودیو به موفقیت‌‌های زیادی نیز دست پیدا کردند. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده