// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۶

شایعه: ریبوت بازی Silent Hill در گیم اواردز 2020 معرفی خواهد شد

 شایعات مرتبط با ریبوت مجموعه بازی سایلنت هیل تمام‌شدنی نیستند و حالا گفته می‌شود که طرفداران باید در گیم اواردز 2020 انتظار پخش نخستین تریلر را داشته باشند.

دیگر همه می‌دانند که در اکثر ماه‌های اخیر شایعاتی مرتبط با بازی Silent Hill در اینترنت پخش شده‌اند و منابع گوناگون به تایید آن‌ها پرداختند. از طرفی خود کونامی این شایعات یا حداقل بخشی از آن‌ها را صورت ضمنی رد کرد و سپس دوباره منابع مدعی شدند که هیچ شکی در در حال ساخت بودن بازی ندارند. اما همچنان تمامی منابع فرض می‌کنند که بازی Silent Hill جدید در انحصار پلی استیشن 5 سونی قرار دارد و اصلا توسط PS Studios ساخته می‌شود.

حالا روبرتو سرانو که تا امروز چند پیش‌بینی غلط و چند پیش‌بینی درست داشت، ادعا کرده است که «سایلنت هیل» در گیم اواردز 2020 رونمایی می‌شود. مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۰ میلادی در ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، ۲۱ آذر سال ۱۳۹۹ خورشیدی برگزار خواهد شد و اگر این شایعه‌ی تازه درست از آب دربیاید، قطعا بسیاری از طرفداران بازی‌های ترسناک را به ذوق خواهد آورد.

ماجرا وقتی هیجان‌انگیزتر شد که یک منبع بسیار خوش‌سابقه‌تر یعنی رسانه Rely on Horror هم اعلام کرد که ادعاهای سرانو با شنیده‌های تحریریه‌ی آن مطابقت دارد. این رسانه تا امروز منبع نخست اخبار مهمی راجع به بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک بوده است که اکثر آن‌ها نیز کاملا درستی خود را با گذر زمان اثبات کردند.

تنها گذر زمان نشان می‌دهد که آیا شایعه‌ی جدید واقعی و جدی است یا یک بار دیگر طرفداران «سایلنت هیل»، بی‌علت امیدوار شده‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده