// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

سازنده‌ی A Way Out در مراسم گیم اواردز امسال از گیم‌پلی It Takes Two رونمایی می‌کند

جوزف فارس، سازنده‌ی بازی‌های A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons، قرار است در مراسم گیم اورادز امسال تصاویری از گیم‌پلی جدیدترین بازی خود، یعنی It Takes Two به نمایش بگذارد.

جوزف فارس، سازنده‌ی بازی‌هایی نظیر A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons که به‌خاطر اظهارنظرهای تند ضد هالیوودی‌اش شناخته شده، در سال‌های گذشته تبدیل به یکی از میهمانان اصلی جف کیلی در مراسم گیم اواردز شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نباشد و او نیز قرار است درمیان میهمانان دیگر در طول مراسم امسال روی استیج حاضر شود. کسانی که دوست دارند بدانند جدیدترین بازی استودیوی Hazelight یعنی It Takes Two چه حال‌و‌هوایی دارد می‌توانند خوشحال باشند، چراکه فارس قرار است در مراسم امسال از گیم‌پلی این بازی رونمایی کند.

لوگوی بازی It Takes Two از استودیوی Hazelight

متن توییت دیروز جف کیلی دراین‌باره: «قضیه دارد جالب‌ می‌شود! جوزف فارس بازگشت پیروزمندانه‌ای به استیج مراسم گیم اواردز امسال خواهد داشت تا از اولین گیم‌پلی جدیدترین بازی استودیوی هیزلایت، It Takes Two، رونمایی کند.»

همان‌طور که از جوزف فارس و تیمش در استودیوی هیزلایت انتظار داریم، It Takes Two نیز مانند بازی‌های قبلی آن‌ها به‌صورت کوآپ است. در این بازی، شما و یار همراه‌تان در نقش یک زوج قرار خواهید گرفت که طلاق گرفته‌اند. روزی در یک پیچش داستانی عجیب‌و‌غریب، ذهن این زوج به درون عروسک‌هایی منتقل می‌شود که دختر آن‌ها ساخته است. حال شما باید با کمک دوست‌تان در بازی تلاش کنید تا به بدن‌های خود در جهان واقعی برگردید.

تصویری از محیط بازی It Takes Two

داستان کلی بازی می‌تواند برای بسیاری افراد کنجکاوی‌برانگیز باشد و به‌نظر می‌رسد که این پتانسیل را دارد که نوآوری‌هایی هم در زمینه‌ی گیم‌پلی داشته باشد. همچنین حال‌و‌هوای این بازی نسبت به A Way Out فانتزی‌تر است و به همین خاطر، استودیوی هیزلایت به احتمال زیاد گیم‌پلی متفاوت‌تری را نسبت به بازی قبلی‌شان برای بازیکنان تدارک دیده‌اند.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ در ساعت ۳ بامداد جمعه‌ی همین هفته برگزار خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده