// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷

نبرد کاراکتر Immortal Fenyx Rising با دشمنی غول پیکر در ویدیو گیم پلی جدید این بازی

در ویدیوی جدید گیم‌پلی Immortal Fenyx Rising شاهد هستیم که شخصیت فینیکس درحال مبارزه با Lieutenant Briareos، هیولای افسانه‌ای است.

Immortals Fenyx Rising تقریبا یکی از آخرین بازی‌های مهم Ubisoft است که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود و حالا که فقط چند روز به عرضه‌ی آن باقی مانده، وب‌سایت گیم‌ اسپات ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو نشان داده می‌شود که شخصیت اصلی بازی درحال مبارزه با Lieutenant Briareos، هیولای افسانه‌ای است و پس از آن ره‌سپار کوئستی به‌نام Life & Death می‌شود. این ویدیو را می‌توانید ازطریق لینک یوتیوب تماشا کنید.

این بازی که دارای سبک اکشن-ماجراجویی جهان‌ باز است، داستان شخصیت Fenyx را دنبال می‌کند که وقایع‌اش در دنیای اسطوره‌های یونانی می‌گذرد. طبق توضیحات سازنده، Fenyx درواقع آخرین امید خدایان اساطیری یونان است. او که یک نیمه‌خدای بالدار است باید خدایان یونانی و سرزمین آن‌ها را از دست یک نفرین تاریک نجات دهد. در این بازی باید با هیولاهایی افسانه‌ای و باستانی مبارزه کنید، در کسب قدرت‌های خدایان استاد شوید و درنهایت تایفون، مرگبارترین تایتان در اسطوره‌شناسی یونان را در یک مبارزه‌ی حماسی شکست دهید.

گیم پلی بازی Immortals: Fenyx Rising

این بازی سبک گرافیکی خاصی دارد که کمی هم از سبک گرافیک هنری بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته است. جهان فانتزی بازی از هفت منطقه‌ی منحصر‌به‌فرد تشکیل شده و شکل‌و‌شمایل هر منطقه با الهام از یکی از خدایان افسانه‌های یونانی طراحی شده است. شما می‌توانید در این جهان ازطریق بالها‌یتان پرواز کرده و به گشت‌و‌گذار در آن بپردازید. همچنین قادر خواهید بود تا چهره و لباس‌های کارکتر خود را شخصی‌سازی کنید.

چندروز پیش نیز یوبیسافت با به اشتراک گذاشتن سه تیزر کوتاه، خبر از انتشار یک تریلر انیمیشنی بلند‌تر داد. این تریلر دارای سبک انیمیشن‌های دوبعدی است و شخصیت فینیکس را درحال مبارزه با باس‌های مختلف نشان می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب آن را تماشا کنید. همچنین یوبیسافت چندوقت پیش اطلاعاتی از محتوای سیزن‌ پس بازی و بسته‌های الحاقی آن داد که در یکی از این دی‌ال‌سی‌ها قرار است به اسطوره‌شناسی چین باستان پرداخته شود.  

بازی Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Immortals Fenyx Rising چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی آن هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.


منبع ubisoft gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده