// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

Immortals: Fenyx Rising محتوایی در رابطه با اسطوره‌شناسی چین دریافت می‌کند

در تریلر جدید Immortals: Fenyx Rising شاهد نمایش حالت‌های جدید، اضافه شدن سبک تازه از گیم‌پلی و سه بسته‌ی الحاقی برای این بازی هستیم.

نوامبر سال جاری با عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و همچنین انتشار تعداد زیادی از بازی‌های جدید، ماه بسیار شلوغی بوده است و حالا با نزدیک‌تر شدن به ماه دسامبر (آذر-دی)، به‌نظر می‌رسد که این روند ادامه دارد و شاهد عرضه بازی‌های بسیاری هستیم که طرفداران مشتاق تجربه‌ی آن‌ها هستند. Immortals: Fenyx Rising یکی از آن بازی‌های مهمی است که قرار است اوایل ماه دسامبر عرضه شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت با انتشار تریلری جدید به بازیکنان نشان می‌دهد که با خرید Season Pass بازی چه محتوایی در انتظار آن‌ها است.

این تریلر که چندهفته زودتر از تاریخ عرضه‌ی بازی منتشر شده است، نگاهی دقیق به برنامه‌ریزی یوبیسافت برای محتوای پس از عرضه‌ی بازی Immortals: Fenyx Rising می‌کند. به‌طور خاص، در این تریلر جدید شاهد محتوای سیزن پس بازی و جزئیات بسته‌های الحاقی آن هستیم. شما می‌توانید این تریلر را ازطریق لینک یوتیوب تماشا کنید.

همان‌طور که در تریلر مشخص است، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند با خرید سیزن پس Immortals سه بسته‌ی الحاقی اصلی با کوئست‌های رایگان روزانه، چالش‌های هفتگی و رویدادهای متنوع درون بازی دریافت کنند. این سیزن پس همچنین شامل یک مأموریت اضافی به‌نام When the Roads Get Rocky (وقتی راه‌ها ناهموار می‌شوند) برای کسانی می‌شود که add-on این مأموریت را هنگام عرضه‌ی بازی دراختیار داشته باشند. این سیزن پس و محتوای آن در نسخه‌ی گلد ادیشن بازی با قیمت ۹۹.۹۹ دلار موجود است و برای کسانی که تمایل دارند آن را بعدا به‌ صورت جداگانه خریداری کنند ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

اولین آپدیتی که قرار است در قالب این سیزن پس برای Immortals: Fenyx Rising منتشر شود، A New God (یک خدای جدید) نام دارد که در آن شخصیت فینیکس در حال تلاش برای موفقیت در چالش‌های The Trial of the Olympian است. آپدیت بعدی Myths of the Eastern Realms (افسانه‌های سرزمین‌های شرقی) است که در آن محیط جدیدی براساس اسطوره‌شناسی چین باستان درکنار سبک مبارزه‌ی جدید «بر پایه‌ی هنرهای رزمی چینی» به بازی اضافه می‌شود. سومین و آخرین بسته‌ی الحاقی The Lost Gods (خدایان گم‌شده) نام دارد یک سبک گیم‌پلی جدید را به بازی می‌آورد و در آن زاویه‌ی دید به‌صورت ایزومتریک از بالا به پایین تغییر می‌کند؛ همچنین قهرمان جدیدی به‌ نام Ash نیز به بازی می‌پیوندد که رهسپار ماموریتی برای «برگرداندن خدایان گم‌شده و بازگرداندن توازن به جهان» می‌شود.

بازی Immortals: Fenyx Rising در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا، آمازون لونا و پی سی دردسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده