// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹

تیزرهای انیمیشینی جدید Immortals Fenyx Rising خبر از انتشار یک تریلر متفاوت می‌دهند

یوبیسافت سه تیزر کوتاه انیمیشنی برای بازی Immortals Fenyx Rising به‌اشتراک گذاشته که از انتشار یک تریلر متفاوت و طولانی‌تر برای امروز خبر می‌دهد.

Immortals Fenyx Rising می‌تواند برای خیلی از گیمرها جالب و جذاب باشد. این بازی که قرار است آذر ماه منتشر شود، فرمول متداول ساخت بازی در Ubisoft را با حال‌و‌هوای اسطوره‌شناسی یونان باستان ترکیب کرده است. همچنین ظاهرا ایده‌ی اولیه‌ی ساخت آن برای اولین‌بار با مشاهده‌ی یک باگ در آخرین بازی ساخته‌‌شده‌ توسط تیم توسعه‌ی Assassin’s Creed Odyssey در ذهن آن‌ها جرقه خورد. از زمان معرفی این بازی تاکنون، مشخص است که یوبیسافت Immortals Fenyx Rising را برای تمام سنین درنظر گرفته و دوست داشته که برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر آن‌ها، یک بازی خانوادگی روانه‌ی بازار کند. به همین منظور و برای تبلیغ بازی برای مخاطبان مورد نظر خود، یوبیسافت اخیرا تعدادی انیمیشن برای Immortals Fenyx Rising منتشر کرد که درواقع کراس‌اُوری با کارتون Adventure Time بود. در ادامه نیز به‌نظر می‌رسد که قرار است شاهد انیمیشن‌های بیشتری برای این بازی باشیم.

یوبیسافت امروز سه ویدیوی مختلف به‌اشتراک گذاشته که تمام آن‌ها به‌صورت انیمیشن کار شده‌اند. این تیزرهای جدید از سبک انیمیشن‌سازی متفاوتی نسبت به کراس‌اور اشاره شده با Adventure Time برخوردار است. گفتنی است که تصویرسازی آن کراس‌اور بیشتر به سبک معروف مجموعه‌ی ادونچر تایم نزدیک بود. این سه ویدیو درواقع برای معرفی یک تریلر انیمیشنی بزرگ‌تر است که ظاهرا قرار است امشب منتشر شود. چنان که از شکل‌و‌شمایل این تیزرها برمی‌آید، به‌نظر می‌رسد که این تریلر بیشتر از اینکه یک ویدیوی معمولی برای بازی باشد، تریلری باشد که به‌سبک انیمیشن‌های کوتاه ساخته شده است؛ گرچه باید تا انتشار آن صبر کرد. شما می‌توانید تیزر دوم را در زیر تماشا کنید. همچنین برای دیدن دوتای دیگر به لینک یوتیوب تیزر اول و لینک یوتیوب تیزر سوم مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Immortal Fenyx Rising در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و پی سی دردسترس خواهد بود. همچنین اگر تمایل دارید بدانید که محتوای پس از عرضه‌ی این بازی شامل چه بسته‌های الحاقی و موارد دیگری می‌شود، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.      


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده