نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر جدید COD Black Ops Cold War نقشه تازه Nuketown 84 را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نقشه جدید و البته شناخته شده این بازی یعنی Nuketown 84 را به‌نمایش می‌گذارد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War عرضه شده است اما ماجرا برای طرفداران بخش چندنفره بازی تازه شروع شده است. استودیو تری‌آرک در تاریخ ۲۴ نوامبر (چهار آذر) اولین نقشه پس از عرضه و رایگان را به بازی اضافه خواهد کرد. این نقشه چیزی نیست جز Nuketown 84، بازسازی نقشه محبوب Nuketown.

این نقشه جدید گویا علاوه‌بر بهره بردن از فضایی کویری، یک ماشین شمارش کشتار نیز دارد. در مجموع، در تریلر حاضر المان‌های آشنای مختلفی را از نقشه Nuketown می‌بینیم؛ المان‌هایی همچون دو خانه اصلی آن و اتوبوسِ وسط خیابان. حال اما سؤال این است که آیا ایستراگی مبنی بر زنده‌شدن مانکن‌ها هم در تریلر وجود دارد یا خیر؟

با آغاز فصل اول بازی در دسامبر محتوای بیشتری برای بازی عرضه خواهد شد، محتویاتی نظیر بخش دو در مقابل دو نفر، نقشه‌ها و حالت‌های اضافی برای بخش چند نفره و سلاح‌های جدید. طرفداران همچنین می‌توانند منتظر عرضه بخش زامبی «جدید» و تجربه‌‌ی طبقه‌بندی شده‌ی Warzone باشند. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است.

حجم سری بازی‌های کال آو دیوتی در یکی دو سال اخیر همیشه محل مناقشه بوده است و نسخه جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدتی پیش حجم نسخه‌های مختلف بازی اعلام شد و رسما مشخص شد که باز هم با بازی‌ای حجیم طرف خواهیم بود. چند روز پیش نیز تریلر دیگری از بازی با محوریت مزیت‌های انحصاری پلی استیشن منتشر شد. تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده