نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸

زمان پریلود و حجم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War روی همه پلتفرم‌ها مشخص شد

اکتیویژن ضمن اعلام تاریخ پری-لود بازی Call of Duty: Black Ops Cold War روی تمامی پلتفرم‌ها، جزئیات مربوط ‌به فضای مورد نیاز برای دانلود بازی روی دستگاه‌های مختلف را منتشر کرد.

براساس اعلام اکتیویژن، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند از تاریخ ۵ نوامبر (پنج شنبه ۱۵ آبان) رأس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران محتوای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را قبل از تاریخ رسمی انتشار روی کنسول‌های خود دانلود کنند. این درحالی است که پی سی گیمرها از تاریخ ۱۰ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان امکان انجام این کار را خواهند داشت. بازیکنان کنسول‌های نسل جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز باید تا زمان عرضه رسمی این کنسول‌ها منتظر بمانند.

علاوه‌بر این، حجم فایل‌های این بازی نیز جزء اطلاعات جدیدی است که توسط ناشر مجموعه کال اف دیوتی اعلام شده است. براین اساس، کاربران پلی استیشن 4 برای دانلود بازی روی حافظه کنسول خود به ۹۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. این در حالی است که این مقدار برای پلی استیشن 5 به ۱۳۳ گیگابایت می‌رسد. نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس این بازی نیز به ترتیب ۹۳ و ۱۳۶ گیگابایت حجم خواهد داشت. اندازه فایل‌های بازی برای هردو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس یکسان اعلام شده است. در مورد نسخه پی سی نیز قبلاً اعلام شده بود که حجم بازی حدود ۱۷۵ گیگابایت خواهد بود. البته زمانی‌که قصد اجرای بازی با حداکثر کیفیت گرافیکی و فعال بودن ویژگی‌های RTX را داشته باشید، باید چیزی در حدود ۲۵۰ گیگابایت دیتا را روی سیستم خود دانلود کنید.

سلاح های بازی Call of Duty Black Ops Cold War

اکتیویژن اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند محتوای مربوط‌به هر بخش را در صورت تمایل به‌صورت جداگانه دانلود کنند. مثلاً برای استفاده از حالت چند نفره بازی، به ۳۵ گیگابایت دیتا نیاز خواهید داشت. این در حالی است که خود بازی کامل Call of Duty: Black Ops Cold War تقریباً ۸۲ گیگابایت حجم داشته و ۱۲۵ گیگ دیگر به اجرای بازی در کیفیت Ultra مربوط می‌شود.

بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها امکان حذف بخش خاصی از بازی به منظور کاهش حجم کلی آن را خواهند داشت. مثلاً می‌توان با حذف داده‌های مربوط‌به بخش Zombies یا کمپین داستانی بازی می‌توانید حجم بازی را با فضای خالی دستگاه خود وفق دهید. البته در نظر داشته باشید که در آینده قرار است آپدیت‌های حجیمی برای این بازی منتشر شده و باید فضای مورد نیاز برای دانلود این محتوا روی کنسول‌های شما وجود داشته باشد.

یک افسر نظامی در بازی Call of Duty Black Ops Cold War

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توسط استودیو تری آرک‌ (Treyarch) در دست توسعه است. برخلاف سال‌های گذشته، امسال شاهد همکاری استودیو ریون سافتور (Raven Software) در توسعه نسخه جدید کالاف دیوتی هستیم و این استودیو حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. در این بازی که قرار است طی سال‌های دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان‌هایش روایت شوند؛ دوباره با میسون، وودز، هادسون و کاراکترهایی جدید، همراه می‌شویم تا با اعزام به اقصی‌نقاط جهان، به انجام مأموریت‌های اعضای بالارده‌ی دولت آمریکا مشغول باشیم.

Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای PS4، ایکس باکس وان، پی سی، PS5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده