نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳

کنسول نینتندو سوییچ در آمریکا بهترین عملکرد خود طی ماه اکتبر را رقم زد

نینتندو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کنسول سوییچ طی اکتبر امسال در آمریکا با فروش بیش ‌از ۷۰۰ هزار واحدی خود بهترین عملکرد از زمان عرضه در این ماه را رقم زد.

حدود سه سال از عمر کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد. نینتندو سال ۲۰۱۷ با معرفی این کنسول هیبریدی و نوآورانه تمام تلاش خود را کرد تا خاطرات تلخ Wii U را از ذهن طرفداران خود پاک کند. نینتندو سوییچ به‌لطف ویژگی‌های جذاب و البته بازی‌های موفق و محبوب خود نه‌تنها به سرعت توانست به این امر مهم دست پیدا کند بلکه جایگاه ثابتی در فهرست ماهانه پرفروش‌ترین کنسول‌ها را نیز به خود اختصاص داد.

باتوجه به اینکه این روزها تمرکز اصلی اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و گیمرها روی کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت معطوف شده، بسیاری انتظار داشتند این روند مثبت سوییچ با گذشت زمان کم‌رنگ شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد فعلا هیچ مانعی نمی‌تواند سرعت بالای فروش نینتندو سوییچ را از بین ببرد؛ چراکه ساعاتی پیش نینتندو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این کنسول هیبریدی با فروش ۷۳۵۹۲۶ دستگاه در اکتبر امسال، بهترین عملکرد در آمریکا از زمان عرضه را برای خود‎ ثبت کرد. علاوه‌بر این سوییچ اکنون پس از کنسول Wii که ۸۰۷ هزار واحد فروش داشته، جایگاه دوم پرفروش‌ترین کنسول‌های خانگی در این ماه میلادی در کشور امریکا را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند طی چند ماه آینده به‌دلیل مشکل احتمالی عدم موجودی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باک سری ایکس و سری اس، همچنان نینتندو سوییچ این مسیر موفقیت خود را ادامه می‌دهد. ادعایی که درصورت تحقق نسل جدید و پیشرفته نینتندو سوییچ دور از انتظار هم نخواهد بود. 

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده