نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳

فروش جهانی کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۶۸ میلیون واحد گذشت

نینتندو ساعاتی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرد که طی آن مشخص شد کنسول هیبریدی نینتدو سوییچ با گذشتن از فروش ۶۸ میلیون واحد همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد.

سال ۲۰۱۷ نینتندو با عرضه کنسول جدید و نوآورانه خود سعی کرد خاطرات شکست بد Wii U را از ذهن طرفداران و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی پاک کند. کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ از همان ابتدا به‌لطف ویژگی‌های جذاب و صدالبته بازی‌های بزرگ و محبوب خود توانست مسیر موفقیت را به سرعت طی کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در فهرست ماهانه پرفروش‌ترین‌ها همواره نام کنسول نینتندو سوییچ به‌چشم می‌خورد. در همین رابطه چند وقت پیش نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که تا پایان ماه اوت فروش سوییچ به ۶۱.۴۴ میلیون واحد رسیده است.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرد که بازهم نشان از ادامه‌دار بودن موفقیت این کنسول می‌دهد. براین اساس کنسول سوییچ در سه‌ماهه اخیر توانسته با فروش ۶.۸۶ میلیون واحد، فروش جهانی خود را عدد ۶۸.۳ میلیون واحد ثبت کند. 

نینتندو پیش از این پیش‌بینی کرده بود که در بازه زمانی یک ساله از آوریل ۲۰۲۰ تا مارچ ۲۰۲۱، سوییچ بین ۱۹ تا ۲۴ میلیون واحد فروش خواهد کرد. توجه داشته باشید که با این اوصاف و البته باتوجه به بازی‌های بزرگی چون Hyrule Warriors: Age of Calamity و Bravely Default 2 که در آینده منتشر می‌شوند، به‌نظر می‌رسد موفقیت‌های این کنسول حتی از پیش‌بینی‌های نینتندو نیز فراتر رود.

حال باید منتظر ماند و دید نینتدو می‌تواند با انتشار بازی‌های بزرگ خود در هیاهوی عرضه کنسول‌های نسل نهم همچنان موفقیت خود را ادامه دهد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده