نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

شایعه: نینتندو سوییچ پرو احتمالا به صفحه نمایش جدید Mini-LED مجهز شده است

مدل جدید نینتندو سوییچ که در حال حاضر با نام احتمالی پرو سر زبان‌ها افتاده است گویا از صحنه نمایش جدیدی با کیفیت بهتر استفاده می‌کند.

نینتندو در سال ۲۰۱۷ کنسول جدید، نوآورانه و مورد انتظار خود را روانه بازار کرد. وظیفه اصلی نینتندو سوییچ فراموش کردن خاطرات بد کنسول WiiU از ذهن گیمرها و به‌خصوص طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو بود؛ مسئولیتی که به‌خوبی توانست سربلند از آن بیرون بیاید و با ارایه بازی‌های متنوع و باکیفیت فروش فوق‌العاده‌ای را برای نینتندو به‌ارمغان آورد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی است شایعات زیادی حول نسخه جدید و بهبودیافته نینتندو سوییچ تحت عنوان نینتندو سوییچ پرو به‌گوش می‌رسد. حتی اخباری نیز منتشر شد که نینتندو از توسعه‌دهندگان خود خواسته تا آثار خود را برای اجرا با رزولوشن 4K آماده کنند.

حال اما به‌نظر می‌رسد تب‌وتاب کنسول احتمالی نینتندو سوییچ پرو همچنان زیاد است؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد که نینتندو در نظر دارد برای تأمین صفحه‌نمایش‌های این کنسول به‌جای همکاری با دو شرکت شارپ و JDL که وظیفه ساخت صفحه‌نمایش‌های نینتندو سوییچ فعلی را برعهده دارند، با شرکت تایوانی Innolux Corporation مشارکت کند. براساس گزارش منتشر شده دلیل این کار نیز جایگزین صفحه‌نمایش LCD 720P فعلی با یک پنل Mini-LED جدید است. این پنل علاوه‌بر اینکه باعث می‌شود روشنایی، کنتراست و کیفیت تصویر بهتری ارایه شود، طول عمر باتری دستگاه را نیز بهبود می‌بخشد.

اگرچه تمام این صحبت‌‌ها، شایعات و حدس‌وگمان‌هایی بیش نیست، اما باتوجه به تمام گزارش‌هایی که در این چند وقت اخیر منتشر شده، می‌توان حداقل با اطمینان از تلاش نینتندو برای بهبود کیفیت صفحه‌نمایش نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. 

اگر شما هم از طرفداران نینتندو و کنسول سوییچ هستید، بیشتر دوست دارید چه مواردی در کنسول پرو بهبود پیدا کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده