// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴

بازی The Serious Sam Collection برای نینتندو سوییچ معرفی شد

شرکت دیوالور دیجیتال تاریخ انتشار نسخه‌ی کالکشن Serious Sam را که شامل سه نسخه از بازی‌های قدیمی این مجموعه می‌شود، برای نینتندو سوییچ اعلام کرد.

سری بازی Serious Sam یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص کلاسیک درکنار بازی‌هایی مانند Doom ،Quake ،Duke Nukem و Wolfenstein محسوب می‌شود. بسیاری از بازی‌های کلاسیک شوتر یا از بین رفته‌اند یا خود را برای انطباق با فضای بازی‌های مدرن بازآفرینی کرده‌اند. بازی Serious Sam با انتشار بازی Serious Sam 4 در اوایل مهرماه نشان داد که هنوزم این سبک از بازی‌ها می‌توانند موفق باشند و اکنون بازی The Serious Sam Collection برای نینتندو سوییچ معرفی شده است.

ناشر بازی سیریِس سم یعنی شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) با انتشار توییتی با مضمون «تعداد زیادی از افراد خواستار عرضه‌ی نسخه‌ی کالکشن بازی Serious Sam برای نینتندو سوییچ هستند و ما هم مخالفتی با این موضوع نکردیم.» اعلام کرد که بازی The Serious Sam Collection در تاریخ ۲۷ آبان برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما در اینجا می‌توانید صفحه‌ی این بازی در فروشگاه نینتندو را ببینید.

مجموعه کالکشن Serious Sam شامل بازی‌های Serious Sam HD: The First Encounter ،Serious Sam HD: The Second Encounter و Serious Sam 3: BFE و همچنین بسته‌های الحاقی The Legend of the Beast و Jewel of the Nile خواهد بود. قیمت این بازی ۲۹.۹۹ دلار اعلام شده است اما شما هنوز نمی‌توانید این بازی را پیش خرید کنید.

همچنین به نظر نمی‌رسد که باوجود درخواست طرفداران در بخش کامنت‌های این توییت، نسخه‌ی فیزیکی بازی The Serious Sam Collection برای نینتندو سوییچ منتشر شود. بااین‌حال اگر تقاضای بازیکنان زیاد باشد، شرکت دیوالور دیجیتال ممکن است نسخه‌ی فیزیکی این بازی را نیز عرضه کند.

همچنین سوالات زیادی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد بازی سریوس سم روی کنسول نینتندو سوییچ در بخش کامنت‌های این توییت مطرح شد.

جوی کان‌های نینتندو سوییچ به دقت کم هنگام تیراندازی در بازی‌های اول شخص شناخته شده هستند. بااین‌حال، بازی‌های شوتر اول شخص دیگری مانند Doom و Wolfenstein 2 توانسته‌اند از قابلیت Gyro Aiming کنترلر نینتندو سوییچ به بهترین نحوه استفاده کنند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا بازی The Serious Sam Collection از این ویژگی استفاده می‌کند یا خیر.

بازی Serious Sam 4، آخرین بازی از مجموعه‌ی سیریِس سم، هم اکنون برای کاربران کامپیوتر (استیم) و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد و در سال ۲۰۲۱ هم راهی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 ‌می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده