// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۴

تریلر داستانی بازی Serious Sam 4 منتشر شد

به‌تازگی دیوالور دیجیتالی تریلر جدید و داستانی بازی Serious Sam 4 را منتشر کرده است.

هواداران مجموعه Serious Sam 4 تقریبا هفت سال است که منتظر انتشار این بازی هستند. نسخه چهارم این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و بخشی از بودجه آن توسط Humble Bundle تأمین شده بود. علاوه‌بر بخش داستانی، این بازی شامل حالت کوآپ آنلاین چهار نفره به همراه صدهزار دشمن و نقشه‌ی ۱۲۸ کیلومتری خواهد بود. استودیو کروتیم (Croteam) و شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Serious Sam 4 هستند.

بازی Serious Sam 4 در پایان این هفته منتشر خواهد شد و استودیوهای سازنده‌ی این بازی به‌تازگی یک تریلر داستانی از آن منتشر کرده‌اند که در پایان خبر می‌توانید آن را ببینید. اگر با پس زمینه‌ی این بازی آشنایی ندارید در ادامه می‌توانید خلاصه‌ی داستان آن را بخوانید:

بشریت تحت محاصره است و موجودات عجیب و غریب در سراسر دنیا پخش شده‌اند و آنچه را که از یک تمدن شکسته باقی مانده، نابود می‌کنند. آخرین سنگر باقیمانده دربرابر این تهاجم، نیروی دفاع از زمین به رهبری Serious Sam و جوخه کماندوهای به‌شدت مسلح و نامناسب او است.

این نسخه‌ی Serious Sam دقیقا همان چیزی است که از این سری بازی توقع خواهید داشت. در ادامه می‌توانید بعضی از ویژگی‌های این بازی را بخوانید:

  • انبوهی از مهاجمان: مهاجمان بیگانه‌ی معروف به همراه گروهی کمکی باز می‌گردند. راه خود را ازطریق مبارزه با تعدادی باور نکردنی از مینیون‌های Mental از جمله هیولاهای معروف Headless Kamikaze ،Beheaded Rocketeer ،Kleer ،Scrapjack ،Werebull و Khnum باز کنید و دربرابر دشمنان کاملاً جدید و هیولاهای سر به فلک کشیده‌ای مانند the frantic Processed ،repulsive Belcher و the hard-hitting Zealot مبارزه کنید.
  • سلا‌ح‌های خطرناک و خشن: مسلح با انبوهی از سلاح‌های ویرانگر مانند minigun ،chainsaw launcher ،auto shotgun و cannon به مبارزه با دشمان بروید. سلاح‌های خود را ارتقا دهید و از زیبایی خشن rocket launcher و laser beam of death قدرتمند لذت ببرید.
  • حالت کوآپ چند نفره: در حالت کوآپ آنلاین چهار نفره می‌توانید با دوستان خود مأموریت‌های مختلفی را انجام بدهید. مأموریت‌های اصلی هیجان‌انگیز و مأموریت‌های جانبی سرگرم کننده‌ای را به همراه درجه سختی قابل تنظیم به پایان برسانید.
  • سیستم Legion: بازی Serious Sam 4 با کمک سیستم جدید لژیون و میادین جنگی که هزاران دشمن در آن حضور دارند، بزرگ‌ترین لحظاتش در تاریخ این سری را به نمایش می‌گذارد.

بازی Serious Sam 4 در روز پنج شنبه ۳ مهر ماه برای کاربران کامپیوتر (استیم) و گوگل استیدیا در دسترس قرار خواهد گرفت و در سال ۲۰۲۱ هم راهی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 ‌می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده