// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲

تریلر جدید بازی Serious Sam 4 ربات غول پیکر Popemobile را نشان می‌دهد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4، حالا تریلری از آن منتشر شده است که ربات غول پیکر Popemobile را نشان می‌دهد.

بازی Serious Sam 4 تا جایی که صفحه نمایش اجازه دهد، دشمن به سراغ شما می‌فرستد و شما هم باید از آن‌ها پذیرایی کنید! طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت دیوالور دیجیتال تریلری جدید از بازی Serious Sam 4 منتشر کرده است که در آن شاهد ربات غول‌پیکری هستیم که Popemobile نام دارد و می‌توانید سوار آن شوید و به نبرد دشمنان ریز و درشت بروید. تعداد و تنوع دشمنان بازی درست مانند نسخه‌های قبلی مجموعه Serious Sam، زیاد است. می‌توانید ویدیوی جدید را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی سيريوس سام 4 اثری متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های شوتر است. در این بازی به‌جای دیدن محیطی پر از جزییات و زیبایی، باید آماده پر شدن صفحه نمایش با موجودات ریز و درشت باشید. اگرچه کیفیت ساختمان‌ها و پوشش گیاهی در این بازی بالا نیست، اما حقیقتا این مورد برای Serious Sam 4 ضعف تلقی نمی‌شود. در این بازی می‌توانید خشم خود را روی سر هیولاهای متنوع و پرتعداد خالی کنید. همان‌طور که در ویدیوی بالا هم دیدید، وجود یک‌چنین ربات‌هایی در بازی می‌تواند هیجان آن را بیشتر کند.

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 برابر است با ۲۴ ماه سپتامبر (سوم مهر ماه) که قرار است برای کامپیوتر و استیدیا منتشر شود. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی هم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و پس از آن نیز شاهد عرضه نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی خواهیم بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده