// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تریلر Monster Hunter Rise بخش جدیدی از گیم پلی بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی Monster Hunter Rise که در طی رویداد TGS 2020 منتشر شد، بخش‌های جدیدی از گیم پلی را نشان می‌دهد.

چندی پیش شرکت نینتندو در جریان رویداد دایرکت مینی خود که با محوریت بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ بود، بازی Monster Hunter Rise را معرفی کرد. این بازی توسط دومین تیم سازنده مانستر هانتر در کپکام ساخته می‌شود. کپکام در جریان رویداد TGS 2020 ویدیویی از تریلرهای Monster Hunter Rise منتشر کرد که شامل صحنه‌های جدید از گیم‌پلی بازی می‌شود.

در این ویدیو که به تازگی منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، شما گیم پلی جدید و نحوه‌ی کار با Wirebug را خواهید دید. با استفاده از این حشره خاص که Wirebug نامیده می‌شود شما قادر خواهید بود در هر جهتی که بخواهید از صخره‌ها و سازه‌ها بالا بروید و در بعضی موارد حتی می‌توانید از آن در برخی حملات استفاده کنید.‌ شما می‌توانید این بخش جدید را در حدود دقیقه‌ی ۱:۴۰ تریلر مشاهده کنید.

این بازی که هفته‌ی پیش معرفی شد شما را وارد دنیای دهکده Kamura، یک منطقه کوهستانی جدید، می‌کند که در آن فرهنگی بی‌نظیر و فن‌آوری‌های ابتکاری شکار جدیدی را تجربه خواهید کرد. هیولاهایی که معرفی شده‌اند شامل Aknosom ،Great Izuchi ،Tetranadon و یک هیولای جدید به نام Magnamalo هستند. تمام مناطق جنگی در هر ماموریت با آن آشنا می‌شوید به طور یکپارچه به هم متصل شده‌اند و امکان کاوش در ارتفاعات و بدون زمان بارگیری امکان پذیر است. همچنین شما می‌توانید سوار سگی بنام Palamute شوید.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۶ فروردین ماه سال آینده برای نینتندو عرضه می‌شود و این بازی در سه نسخه استاندارد، دیلاکس و کالکتورز ادیشن در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده