نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴

ویدیو جدیدی از گیم پلی Monster Hunter Rise در جریان TGS 2020 نمایش داده شد

کپکام در جریان رویداد آنلاین توکیو گیم شو 2020 از تریلر گیم‌پلی بازی Monster Hunter Rise برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

نینتندو ماه گذشته و در جریان قسمت جدید برنامه نینتندو دایرکت، خبر انتشار دو قسمت جدید از مجموعه بازی‌های Monster Hunter برای پلتفرم نینتندو سوییچ را اعلام کرد. یکی از این موارد، بازی نقش آفرینی و داستان محور Monster Hunter Stories 2 است که برای عرضه در تابستان ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. مورد دوم نیز Monster Hunter Rise است که بیشتر به بازی‌های کلاسیک این مجموعه شباهت دارد. درحالی که هردوی این بازی‌ها مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند، به نظر می‌رسد که بازی Rise به‌طور ویژه با پرداختن به جنبه‌های سنتی و کلاسیک سری Monster Hunter، علاقه‌مندان خاص خود را در کنسول دستی نینتندو خواهد داشت. حالا تصاویر بیشتری از گیم‌پلی این بازی روی نینتندو سوییچ منتشر شده که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت.

دانلود از آپارات

کپکام در جریان رویداد آنلاین TGS 2020 تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است. بخش اول این ویدیو، تصاویری از تریلر رونمایی بازی را مجدداً مورد استفاده قرار داده و از حدود دقیقه ۱:۴۰ شاهد نمایش تصاویر جدید از گیم‌پلی بازی هستیم. بیشتر بخش‌های این ویدیو ویژگی wirebug در گیم‌پلی بازی را نمایش داده که امکان تاب خوردن در جریان مبارزات بازی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. ضمن اینکه Palamute به‌عنوان شخصیت همراه بازی در آن دیده می‌شود.

گیم پلی بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. به‌گفته توسعه‌دهندگان این بازی، از جدیدترین نسخه‌ی موتور گرافیکی RE Engine برای ساخت بازی Rise استفاده شده است. یاسانوری ایچینوسه که وظیفه کارگردانی اکثر نسخه‌های پرتابل مانستر هانتر را برعهده دارد، کارگردان Monster Hunter Rise خواهد بود. این بازی در سه نسخه استاندارد، دیلاکس و کالکتورز ادیشن در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

تریلر گیم پلی بازی Monster Hunter Rise نینتندو سوییچ

بازی Monster Hunter Stories نیز برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو 3DS و در ادامه پلتفرم موبایل عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. داستان بازی و نبردهای نوبتی آن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Monster Hunter Stories بود که می‌توانستید هیولاها را در شرایط خاص تحت کنترل خود درآورید و در تیم‌تان قرار دهید. Monster Hunter Stories 2 در تابستان ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود بتواند یک داستان جذاب درکنار گیم‌پلی درگیر کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده