نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

Crash Bandicoot 4 احتمالا برای کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود

یک هفته پس از عرضه بازی Crash Bandicoot 4، به‌تازگی اطلاعاتی در ESRB فاش شده است که به‌نظر می‌رسد این اثر در آینده برای ایکس باکس سری ایکس نیز منتشر می‌شود.

پس از انتظارات فراوان بالاخره از تاریخ ۱۱ مهر (دو اکتبر) نسخه چهارم مجموعه کرش بندیکوت تحت عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شد. اثری که باتوجه به نظرات منتقدین، به‌نظر می‌رسد اکتیویژن توانسته اثری قابل احترام برای دوست‌‌داران دنیای خاطره‌انگیز کرش منتشر کند.

حال ساعاتی پیش با توجه به اطلاعات درج شده در ESRB گویا تیم سازنده بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time کنسول‌های نسل بعد را نیز مقصد مناسبی برای بازی خود در نظر دارد؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، Crash Bandicoot 4 برای کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس رده‌بندی سنی شده است. البته باید توجه داشته باشید که اطلاعاتی ازقبیل زمان عرضه و تفاوت‌ها و بهبودهای این نسخه از بازی با نسل فعلی آن اعلام نشده است.

مسئله مهم و سؤال‌برانگیز این است که آیا تیم سازنده تنها به اعمال بهبودهایی در گرافیک بصری بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس بسنده کرده یا قرار است با یک اثر مخصوص و جدیدی روبه‌رو شویم.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده اکتیویژن و استودیوی Toys for Bob، در مقام سازنده بازی، چه واکنشی نسبت به این خبر نشان می‌دهند و آیا تنها دارندگان کنسول ردموندی‌ها در نسل بعد می‌توانند بازی را تجربه کنند یا پلی استیشن 5 نیز میزبان کرش و دوستانش خواهد بود.

 اگر جزو گیمرهای قدیمی هستید و فرصت تجربه بازی روی کنسول خاطره‌انگیز پلی‌ استیشن 1 را پیدا کرده باشید، احتمال بسیار زیاد برای حداقل یک بار وارد دنیای جذاب Crash Bandicoot شده و خود را در قالب شخصیت‌دوست‌داشتنی کرش قرار داده‌اید. حالا لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده