// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۹

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time از کوآپ آفلاین و آنلاین پشتیبانی می‌کند

استودیو Toys For Bob می‌گوید پس از آن که مراحل تک‌نفره‌ی پرتعداد بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را تمام کردید، می‌توانید با دوستان خود مشغول تجربه‌ی ۲ تا ۴ نفری مراحل چندنفره شوید.

«کرش بندیکوت 4» بیشتر از ۱۰۰ مرحله‌ی اصلی و ۱۰ها مرحله‌ی فرعی را تقدیم بازیکنان خواهد کرد. اما محتوای اثر از این حرف‌ها هم بیشتر است و گیمرها می‌توانند در آن به تجربه‌ی مراحل چندنفره‌ی رقابتی و کوآپ بپردازند. مولتی‌پلیر رقابتی بازی قرار است Bandicoot Battle نام داشته باشد و شامل مسابقی سرگرم‌کننده با محوریت رسیدن سریع‌تر به چک‌پوینت‌ها و نبردی به اسم Crate Combo شود.

در حالت رقابتی Checkpoint Race بازیکنان سعی می‌کنند که با حداکثر سرعت خود را به خط پایان برسانند. اما این تنها هدف آن‌ها نیست. شما در این مراحل به نزدیکی دستگاه‌هایی خاص می‌روید و سعی می‌کنید که قبل از رسیدن به خط پایان، بیشترین تعداد چک‌پوینت را ثبت کرده باشید. همچنین همزمان با دویدن، شبحی از رقبای خود را تماشا می‌کنید که نشان می‌دهد آن‌ها در هر لحظه چه‌قدر از شما جلوتر یا عقب‌تر بوده‌اند. این حالت پرشده از آزمون و خطای گیمرها برای موفقیت خواهد بود. زیرا همه هم باید به زمان رسیدن خود به خط پایان توجه داشته باشند و هم نباید فراموش کنند که حتی داشتن سریع‌ترین رکورد در انجام این کار، نمی‌تواند تضمین‌کننده‌ی پیروزی به حساب بیاید. زیرا ممکن است یک بازیکن در مدت‌زمان طولانی‌تر از شما به خط پایان برسد و در همین حین، چک‌پوینت‌های بیشتری داشته باشد.

کرش با زبان دراز کنار کوکو در بازی Crash Bandicoot 4

رقابت در بخش Crate Combo براساس تعداد جعبه‌های خردشده توسط بازیکنان پیش می‌رود. اما فراموش نکنید که اگر با سرعت بالا به خرد کردن جعبه‌ها بپردازید و کبمو خود را خراب نکنید، دائما با شکستن یک جعبه تعداد بسیار بیشتری از امتیازات را به‌دست می‌آورید. زمان قرارگرفته در اختیار شما هم به دو شکل به پایان می‌رسد؛ رسیدن به خط پایان یا مردن.

نباید از یاد برد که بازی یک حالت کوآپ همکاری‌محور به اسم Pass N. Play دارد که عملا اجازه می‌دهد گیمرها تک‌تک مراحل تک‌نفره‌ی بازی را به‌صورت چندنفره هم تجربه کنند. البته ظاهرا تمامی مراحل مولتی‌پلیر نام‌برده نه در روز عرضه که کمی بعد از انتشار بازی و با به‌روزرسانی‌های رایگان به آن اضافه می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده