نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Crash Bandicoot 4 احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

باتوجه به کدهای درج شده در وبسایت Crash Bandicoot 4: It’s About Time، به‌نظر می‌رسد احتمالا این بازی برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

اگر جزو گیمرهای قدیمی هستید و فرصت تجربه بازی روی کنسول خاطره‌انگیز پلی‌ استیشن 1 را پیدا کرده باشید، احتمال بسیار زیاد برای حداقل یک بار وارد دنیای جذاب Crash Bandicoot شده و خود را در قالب شخصیت‌دوست‌داشتنی کرش قرار داده‌اید.

پس از حرف‌وحدیث‌ها و شایعات فراوان، حدود یک ماه پیش بالاخره استودیوی اکتیویژن (Activision) به‌صورت رسمی از جدیدترین نسخه از سری کرش بندیکوت تحت عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time رونمایی کرد. طبق اعلام قبلی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده این بازی قرار است در تاریخ ۱۱ مهر (۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان روانه بازار شود.

از آنجایی که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پس از انتشار روی کنسول‌های نسل هشتم و پی سی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شده بود، بسیاری منتظر رخ دادن چنین اتفاق برای Crash Bandicoot 4 نیز بودند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد با استناد به شایعات و احتمالات، تیم سازنده در آینده قرار است بازی را برای کنسول سوییچ نیز عرضه کند.

این صحبت‌ها زمانی جدی‌تر شد که یکی از کاربران توییتر در وبسایت رسمی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به اشاره‌ای به احتمال انتشار بازی روی کنسول نینتندو سوییچ برخورده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید در حال حاضر تنها بازی روی دو پلتفرم قابل پیش‌خرید است، اما زمانی‌که کدهای بخش پیش خرید از وبسایت را باز کنید، گزینه نینتندو سوییچ نیز قابل رویت است.

بازی Crash Bandicoot 4 :It

با وجود اینکه هنوز اکتیویژن واکنشی به این خبر نشان نداده است، اما باتوجه به گذشته و سیاست آن نسبت به Crash Bandicoot N. Sane Trilogy می‌توان انتظار داشت جدیدترین نسخه این مجموعه با تأخیر برای سوییچ و پی سی نیز منتشر شود.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده آیا تیم سازنده به‌صورت رسمی این خبر را تایید خواهد کرد یا فعلا باید به همین شایعه بسنده کنیم. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده