// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱

دموی جدید بازی Ghostrunner دچار تغییراتی در محتوای گیم‌پلی و داستان شده است

نسخه‌ی دموی بازی Ghostrunner آپدیتی دریافت کرده که علاوه بر اضافه کردن عناصر داستانی جدید، گیم‌پلی بازی را روان‌تر کرده است.

در‌حالی به تاریخ انتشار بازی بزرگ و مورد انتظار Cyberpunk 2077 نزدیک می‌شویم، که این بازی تنها نماینده‌‌ی ویدیوگیمی امسال در ژانر سایبرپانک و دنیایی دیستوپیایی و غرق در نور‌های نئونی نیست. بازی اکشن Ghostrunner قرار است اواخر ماه اکتبر منتشر شود. این بازی دارای گیم‌پلی سرعتی است و برای لذت بردن از آن به تنها چیزی که احتیاج دارید یک شمشیر است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی برای دمو این بازی منتشر شده است که در آن شاهد تغییراتی در محتوای دمو بازی هستیم.

محیط شهری دنیای بازی Ghostrunner

نسخه‌ی دموی بازی گوست‌رانر چند وقت پیش در فروشگاه استیم عرضه شد و حالا یک آپدیت جدید دریافت کرده است. در تغییراتی که در جهت بهبود دمو بازی صورت گرفته، ویژگی‌ها و عناصر جدیدی به بازی اضافه شده است. برای مثال دمو بازی حالا آمار فعالیت‌های بازیکن مانند تعداد مرگ‌ها را ثبت می‌کند. همچنین مکان‌های قرارگیری دشمنان درنقشه تغییر کرده و گیم‌پلی بازی روان‌تر شده است. به‌علاوه، چند عنصر داستانی جدید نیز به دمو بازی اضافه شده است.

بازی Ghostrunner در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دموی رایگان این بازی روی پلتفرم پی سی و ازطریق فروشگاه استیم برای دانلود دردسترس است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده