نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۰

تریلر جدید Ghostrunner سبک اکشن و گیم ‌پلی پارکور بازی را نمایش می‌دهند

تصاویر و ویدیوی جدیدی که از گیم‌پلی بازی Ghostrunner منتشر شده، خشونت و سرعت بالای این بازی را به همراه برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی بازی نشان می‌دهد.

استودیو One More Level و شرکت All In Games به‌تازگی تریلر و اسکرین‌ شات‌های تازه‌ای را برای بازی اکشن و سایبرپانک جدید خود به نام Ghostrunner منتشر کرده‌اند. در این تصاویر می‌توان جوانب بیشتری از گیم‌پلی اول شخص این بازی جذاب و هیجان انگیز را مشاهده کرد. علاوه‌بر این، ظاهراً در تاریخ ۱۵ سپتامبر (سه شنبه ۲۵ شهریور) و در جریان رویداد PAX Online «اخبار بزرگی» در ارتباط با این بازی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید ضمن تماشای ویدیو و تصاویر زیر، در فاز بتای بازی که هم‌اکنون در اختیار بازیکنان قرار گرفته، شرکت کنید.

دانلود از آپارات

 

اگر قبلاً با این بازی آشنایی نداشتید، می‌توانید در ادامه متن معرفی رسمی بازی را به همراه تریلرهای قبلی این بازی مشاهده کنید:

«Ghostrunner یک بازی هاردکور و اول شخص با یک گیم‌پلی اکشن و بسیار سریع است که در یک محیط سایبرپانک و پساآخرالزمانی جریان دارد. در بازی Ghostrunner دنیای انسان‌ها به‌واسطه‌ی طوفان‌های بسیار بزرگ به‌کلی از بین رفته است و کسانی که از این حادثه جان سالم به‌در برده‌اند در یک شهر که به‌شکل برجی غول‌پیکر توسط شخصی به‌نام The Architect ساخته شده است، زندگی می‌کنند. حالا هم کنترل آخرین شهر انسان‌ها را گروهی به‌نام The Keymaster برعهده گرفته‌اند که به‌واسطه‌ی آن، خشونت، فقر و بحران آن‌جا را فراگرفته است. شما هم در نقش یک جنگجوی قدرتمند سایبر باید به بالاترین نقطه‌ی این برج برسید و شهر را از چنگ این گروه آزاد کنید. در این راه از سازه‌ها و موانع متعدد و متنوعی نیز عبور خواهید کرد.»

محیط شهری دنیای بازی Ghostrunner

«خیابان‌های این برج مملؤ از خشونت و تهدیدات خطرناک بوده و چالش‌های دشواری در مسیر حرکت شما ایجاد شده است. دشمنان خود را با استفاده از شمشیر کاتانای ویژه و قدرتمند خود به دو نیم تقسیم کرده و با حرکات و سرعت فوق بشری خود از کنار گلوله‌هایی که به سمت شما شلیک می‌شوند عبور کنید.»

«مکانیزم ازبین‌بردن دشمنان تنها با یک حرکت شمشیر کاتانا موجب شده تا گیم‌پلی این بازی بسیار سریع و هیجان انگیز به نظر برسد.Ghostrunner  تجربه انفرادی و منحصربه‌فردی را به بازیکن ارائه می‌کند که جریان بسیار سریع، مبارزات خشن و دنیای متفاوت این بازی با تلفیق ژانر علمی تخیلی و مضامین پساآخرالزمانی از مشخصه‌های اصلی آن هستند.»

بازی Ghostrunner قرار است در سال جاری روی پی سی، ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 عرضه شود. هنوز صحبتی درباره‌ی کنسول‌های نسل بعدی نشده اما این احتمال بسیار زیاد است که بسیاری از بازی‌هایی که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، برای کنسول‌های نسل بعد هم راهی بازار شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار درباره‌ی این بازی اکشن اول شخص نینجایی، زومجی را دنبال کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده