// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

Ghostrunner با انتشار تریلری برای نینتندو سوئیچ تأیید شد

Ghostrunner ازاستودیو One More Level که در ابتدا قرار بود فقط برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شود، حال با انتشار یک تریلر برای دارندگان نینتندو سوئیچ نیز تأیید شد.

در مراسم گیمزکام 2019 بود که بازی Ghostrunner با انتشار یک تریلر معرفی شد و سپس بعد از مدتی در سال ۲۰۲۰ دموی آن در استیم قرار گرفت و با استقبال بسیار خوب و چشمگیر بازیکنان قرار گرفت. این بازی که در همان ابتدا اعلام شده بود که فقط برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر می‌شود حال باتوجه‌به تریلر جدیدی که امروز منتشر شد، نشان می‌دهد که Ghostrunner برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر می‌شود.

این تریلر صرفا برای اعلام کردن انتشار بازی برای نینتندو سوئیچ است و اطلاعات بیشتری را ارائه نمی‌دهد. اگر در رابطه با Ghostrunner اطلاعاتی ندارید، این بازی شما را در نقش یک نینجا در دنیایی سایبرپانکی قرار می‌دهد. شما در این بازی باید با حرکات سریع دشمنان خود را از پیش رو بردارید و همچنین تا جایی که امکان دارد از ضربه خوردن خود داری کنید زیرا پس از یک ضربه شما کشته خواهید شد. 

تریلر پیش رو در حال اجرا روی نینتندو سوئیچ است و باتوجه‌به پراکندگی تریلر ولی تجربه‌ای روانی را نشان می‌دهد. البته همه‌ی این موارد در حد تریلر است و تا زمان عرضه بازی باید منتظر بمانیم تا کیفیت اصلی آن روی نینتندو سوئیچ را متوجه بشویم. شما می‌توانید تریلر Ghostrunner روی نینتندو سوئیچ در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Ghostrunner قرار است توسط 505 Games در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان ۹۹) برای پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر شود. اگر نمی‌خواهید تا آن زمان منتظر بمانید، می‌توانید از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ سپتامبر) که بار دیگر برای آزمایش در استیم قرار می‌گیرد، آن را تجربه کنید. همچنین، بازی یک بتا خصوصی خصوصی نیز دارد که می‌توانید ازطریق این لینک در آن ثبت نام کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده