نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Animal Crossing: New Horizons به عنوان بهترین بازی سال TGS 2020 انتخاب شد

بازی Animal Crossing: New Horizons نینتندو، عنوان برترین بازی سال را به همراه چند جایزه دیگر در رویداد توکیو گیم شو 2020 از آن خود کرد.

در سالی که اتفاقات ناگواری را در اقصی نقاط جهان پشت سر گذاشتیم، یک بازی ویدیویی متفاوت برای کنسول‌های نینتندو سوییچ منتشر شد که برای برخی از مخاطبان، لذت و آرامش را به همراه داشت. این بازی Animal Crossing: New Horizons بود که در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ نینتندو تبدیل شد. حالا این بازی در جدیدترین افتخاری که رویدادهای معتبر صنعت گیم کسب کرده، به‌عنوان بهترین بازی سال در Tokyo Game Show 2020 برگزیده شده است.

در بیانیه خبری جدیدی که در این رابطه منتشر شده، نوشته شده است که:

«باتوجه به اینکه در پی مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا مجبور به رعایت قوانین قرنطینه خانگی و فاصله‌گذاری اجتماعی بودیم، تجربه زندگی آرام در دنیای این بازی که به شما اجازه انجام هر کاری را به‌صورت آزادانه می‌دهد، به یک پدیده‌ی فراگیر و مایه آسودگی مخاطبان در سرتاسر جهان تبدیل شد.»

«ارتباط با دوستان نزدیک ازطریق این بازی و رابطه متقابل با سایر بازیکنان در رویدادهای مختلف آن، انیمال کراسینگ را فراتر از مرزهای یک بازی پیش برد. این بازی با حمایت و تحسین کاربران پرشمار خود از تمامی سنین، توانایی تولید محتوای سرگرم کننده توسط توسعه‌دهندگان ژاپنی خود را به نمایش گذاشته و به اتفاق آرا، عناوین Award for Excellence و Grand Award را از آن خود کرد.»

یکی دیگر از بازی‌های قابل ذکری که موفق به کسب عناوین برتر این رویداد شدند، Baba is You بود که جایزه طراحان بازی یا The Game Designers Award را از آن خود کرد. Pokemon Sword and Shield نیز جایزه بهترین فروش و بهترین محصول جهانی تولید ژاپن را به خود اختصاص داد. در بخش جایزه بهترین بازی خارجی نیز، Call of Duty Modern Warfare به‌عنوان بازی برتر سال انتخاب شد.

Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing در پایان جایزه ویژه اقتصاد و تجارت این رویداد را نیز از آن خود کرد. این جایزه به یک فرد یا سازمان مستقلی که سهم بزرگی را در رشد و توسعه صنعت نرم‌افزار و محتوای سرگرمی ژاپن ایفا کند، اعطا می‌شود. شاید از دیدگاه جهانی نتوان این بازی را به‌عنوان یک نقطه عطف قابل‌توجه برای صنعت بازی در نظر گرفت، اما آنچه که مسلم است این است که این بازی در شرایط ویژه‌ای که به بازار عرضه شد، با نیازهای شهروندان سرتاسر جهان تناسب بسیار خوبی داشت.

بازی Animal Crossing: New Horizons هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ قابل دریافت است. این بازی به‌تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده که حال و هوای هالووین را به دنیای بازی می‌آورد. در ادامه می‌توانید برای آشنایی بیشتر به نقد و بررسی زومجی از این بازی نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده