// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

Animal Crossing: New Horizons آپدیت هالووینی دریافت می‌کند

بازی Animal Crossing: New Horizons به‌زودی یک آپدیت هالووینی دریافت می‌کند که محتوای جذابی دارد.

بازی Animal Crossing: New Horizons یکی از بزرگترین بازی‌های امسال بود که منتشر شد. حالا سازندگان این بازی قصد دارند تا به‌مناسبت جشن هالووین، از اول ماه اکتبر فضای بازی را کمی ترسناک کند.

آپدیت جدید و رایگان بازی Animal Crossing: New Horizons در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) منتشر می‌شود که محتوای زیادی به‌ بازی اضافه می‌کند و شما می‌توانید از آن‌ها در جزیره‌ی خود لذت ببرید. شما می‌توانید با این آپدیت در باغچه‌ی خانه‌‌ی خود کدو تنبل بکارید و پرورش دهید. سپس آن‌ها را برداشت و با آن‌ها یک کدو تنبل هالووینی کلاسیک درست کنید. همچنین فعالیت‌هایی مربوط‌به جشن هالویین در بازی وجود خواهند داشت که می‌توانید از همسایه‌های خود در جزیره یاد بگیرید. در ماه اکتبر می‌توانید سری به Able Sisters بزنید و آیتم‌های هالووینی را با استفاده از پول درون بازی (Nook Miles) خریداری کنید و ظاهر خود را ترسناک‌تر کنید. این آیتم‌ها می‌تواند شامل اسپری تغییر رنگ پوست و لنز‌های چشمی ترسناک باشند.

 در روز هالووین (۳۱ اکتبر یا ۱۰ آبان) راس ساعت ۵ بعد‌از‌ظهر به وقت محلی هر کشور، ساکنان هر جزیره در ساختمان پلازا با لباس‌های هالووینی خود دور یکدیگر جمع خواهند شد و جک ملقب به «سزارِ هالووین» را ملاقات خواهند کرد. اگر به جک شرینی‌های مخصوص جشن هالووین بدهید، او به شما آیتم‌های درون بازی را جایزه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

به‌جز محتوای با تم هالووین، در این آپدیت چیزهای دیگری هم هست. برای مثال می‌توانید رویاهای قبلی را (بخش Dreams بازی) مشاهده کنید. اپلیکیشن موبایلی The NookLink نیز آپدیتی دریافت خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از گوشی به دیگران ری‌اکشن نشان دهند.

نسخه‌ی لیمیتد بازی Animal Crossing: New Horizons به‌تازگی دوباره قفسه‌های فروشگاه‌های خرده‌فروشی را پر کرده و شاید این موضوع بهترین دلیل برای خرید این بازی در ایام هالووین باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده