نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی: Animal Crossing: New Horizons

در این نیم نگاه سراغ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آی‌پی‌های نینتندو، یعنی بازی انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز رفتیم تا با هم دلایل موفقیتِ غیرقابل پیش‌بینی این بازی را مرور کرده باشیم.

بازی انیمال کراسینگ: نیو هورایزنز (Animal Crossing: New Horizons) جدیدترین ساخته نینتندو (Nintendo)، با گذشت چیزی حدود دو ماه از عرضه‌اش، نه‌تنها تمامی انتظارات مخاطبان و منتظرانش را بر طرف کرده، بلکه توانسته به فروشی بالاتر از فروش پیش‌بینی شده‌‌ی کلیِ بازی هم دست پیدا کند. همین امر به‌تنهایی، حتی برای شرکت موفقی مانند نینتندو هم بسیار عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد. اما بیایید ببینیم این بازی واقعاً چه دارد که جدای از فروش بالایش، حدود دو ماه است که همه‌جا مردم‌ صحبت از انیمال کراسینگ می‌کنند. یک شبیه‌ساز زندگی مگر چه دارد که انقدر سروصدا کرده؟
آی‌پی انیمال کراسینگ چیزی حدود دو دهه قدمت دارد. اولین نسخه از این بازی در سال ۲۰۰۱ میلادی و برای کنسول Nintendo 64 روانه بازار می‌شود. هرچند این نسخه بهبود یافته‌ی بازی که سال بعدترش برای کنسول گیم‌کیوب روانه بازار می‌شود بود که آی‌پی انیمال کراسینگ را به یکی از آی‌پی‌های مهم و ماندگار نینتندو تبدیل می‌کند. حال و بعد از گذشت دو دهه از آن روزگار نسخه‌ی جدید بازی انیمال کراسینگ، جوری کامل و بی‌نقص به بازار عرضه شده که حالا دیگر نمی‌دانیم آن‌را یک شاهکار بدانیم، یا عنوانی اعتیادآور و خانمان‌سوز نام‌گذاریش کنیم! 
بازی کانسپ ساده‌ای دارد: در ابتدا شمایید و یک جزیره‌ی خالی از سکنه که باید در گذر زمان و با کار و فعالیت و دعوت سایرین به جزیره‌ی خود، سرو سامانی به آن دهید. این سر و سامان دادن اما شامل بی‌نهایت امکاناتی است که بازی در بلند مدت و با وسواس و دقت و در تنوعی باورنکردنی در اختیارتان قرار خواهد داد. در این قسمت از نیم نگاه زومجی سری به بازی انیمال کراسینگ زدیم تا شما را با جزئیات زندگی و و نحوه پیشرفت در این بازیِ شگفت‌انگیز بیشتر آشنا کنیم. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده