// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

تشکر فیل اسپنسر از جامعه کاربری کامپیوتر برای پشتیبانی از بازی های ایکس باکس

فیل اسپنسر در حساب کاربری توییتر خود از کاربران کامپیوتر برای حمایت از بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس روی استیم و سرویس Gamepass تشکر کرد.

شاید در اوایل نسل هشتم مایکروسافت پشتیبانی خوبی از کامپیوتر نداشت، اما با مرور زمان ابتدا ازطریق ویندوز 10 به کاربران پی سی اجازه تجربه‌ی بازی‌های انحصاری ایکس ‌باکس وان را داد و در یک الی دو سال اخیر شاهد پشتیبانی بهتر از استیم توسط مایکروسافت هستیم. 

در روزهای گذشته و اعلام تاریخ انتشار بازی Microsoft Flight Simulator و همچنین موفقیت Grounded پس از عرضه بازی در استیم، عملکرد بسیار خوب بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس در استیم به‌نمایش گذاشته شد و کاربران متعددی به‌سراغ پیش‌خرید و تجربه‌ی این دو بازی رفته‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در حساب کاربری توییتر خود از جامعه کاربری PC برای حمایت از بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس روی استیم و سرویس Gamepass تشکر کرده است.

فیل اسپنسر در توییت خود اعلام کرده «حمایتی که ما از سوی جامعه کاربری پی سی سرویس Gamepass و استیم مشاهده می‌کنیم، بسیار بزرگ است و بابت آن تشکر می‌کنیم». همچنین او در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که حمایت از کاربران پی سی همچنان ادامه خواهد داشت و آن‌ها مزد زحمات خود را در آینده دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ باوجود سرویس گیم‌پس روی کامپیوتر، همچنان کاربران بازی‌ها را روی استیم هم تهیه می‌کنند و شاهد پرمخاطب بودن هر دو مورد هستیم. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده