// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

Grounded در رتبه اول جدول پرفروش ترین بازی های استیم قرار گرفت

بازی Grounded در اولین روز عرضه خود توانست در رتبه یک جدول فروش استیم قرار بگیرد و در توییچ هم مخاطبان بالایی را جذب کند.

باتوجه‌به نسخه دمو بازی Grounded، به‌نظر می‌رسید با یک بازی خوش‌ساخت طرف هستیم که در زمان عرضه مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد. البته گراندد ابتدا به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم و ازطریق Game Praview روی ایکس ‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Grounded در روز عرضه خود در تاریخ هفت مرداد ماه (۲۸ ژوئیه) توانسته است شروع خوبی را تجربه کند. بازی Grounded تنها در ساعات اولیه عرضه، توانست در شبکه توییچ و سایر پلتفرم‌های استریمینگ، بیننده‌های زیادی را جذب کند و برای مدتی از بازی‌هایی مثل Call of Duty: Modern Warfare و Minecraft پیشی بگیرد. بااین‌حال انتظار می‌رود در روزهای آتی، تعداد بیننده‌های گراندد بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند. 

همچنین Grounded در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی فهرست بازی‌های پرفروش استیم هم به حساب می‌آید. بازی گراندد هم‌اکنون در اختیار کاربران کامپیوتر (ازطریق استیم و ویندوز ۱۰) و ایکس‌‌باکس وان قرار گرفته است و استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) اعلام کرده که در آینده محتویات داستانی و سرگرم کننده جدیدی به Grounded افزوده می‌شود تا جهان بازی گسترش پیدا کند. همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس هم می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Grounded را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده