نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تمام بازی‌ های معرفی شده در رویداد ایکس باکس سری ایکس راهی Game pass می‌شوند

فیل اسپنسر به‌صورت رسمی اعلام کرد تمام بازی‌های معرفی شده در رویداد ایکس باکس سری ایکس برای مشترکین سرویس Xbox Gme Pass در دسترس قرار خواهند گرفت.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شب گذشته مایکروسافت رویداد معرفی بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس را برگزار کرد؛ رویداد یک ساعته‌ای که در آن آثاری چون نسخه جدید سری ریسینگ Forza Motorsport، بازی مورد انتظار Halo Infinite و  Senua's Saga: Hellblade 2 معرفی و نمایش داده شدند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپسنر، مدیر ایکس باکس، به‌صورت رسمی اعلام کرد تمام بازی‌هایی که در رویداد مایکروسافت شاهد آن‌ها بودیم، برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز در دسترس قرار می‌گیرند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع ادارید که با استفاده از این سرویس علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار به صدها بازی کنسول ایکس‌ باکس 360 و ایکس ‌باکس وان دسترسی داشته باشند.

در کنار این مورد، یکی دیگر از خبرهای خوشحال کننده‌ای که اسپنسر به آن اشاره کرد این است که شب گذشته در رویداد مایکروسافت از پانزده استودیوی انحصاری ردموندی‌ها تنها ۹ استودیو بازی‌های خود را به‌نمایش گذشتند.

اگر شما هم رویداد مایکروسافت برای معرفی بازی‌های ایکس باکس سری اکس را تماشا کرده‌اید، به‌نظر شما مایکروسافت توانست انتظارات را برآورده کند و عکس‌العمل مناسبی به رویداد سونی و بازی‌های پلی ‌استیشن 5 نشان دهد؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده