نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸

اولین اطلاعات از بازی Far Cry 6 فاش شدند؛ انتشار در بهمن ماه تا تایید حضور جانکارلو اسپوزیتو [بروزرسانی: تایید شد]

صفحه‌ی پلی‌استیشن استور بازی Far Cry 6 برای مشترکان هنگ کنگ پلی‌استیشن قابل دسترسی است. اطلاعات موجود در این صفحه به موارد داستانی بازی اشاره می‌کنند.

به‌روزرسانی ساعت ۲۱:۱۸ دقیقه: یوبیسافت با انتشار تیزری رسما بازی Far Cry 6 را تایید و اعلام کرد که این بازی در رویداد روز یکشنبه، ۲۲ تیرماه حضور خواهد داشت و از آن به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از بازی فار کرای 6 با حضور شخصیت آنتون کاستیلو با صداپیشگی جانکارلو اسپوزیتو، را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

متن اصلی خبراگر از دنبال‌کنندگان ویدیوگیم هستید احتمالا می‌دانید که طبق یک قانون نانوشته، آثار معرفی‌نشده‌ی یوبیسافت معمولا پیش از رونمایی شدن در رویدادهای رسمی این شرکت، به‌صورت تمام و کمال، فاش می‌شوند! فاش شدن کامل اطلاعات بازی Assassin's Creed: Valhalla نیز از مثال‌هایی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم که طی روزهای اخیر چندین ویدیو از گیم‌پلی بازی فاش شده است.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، با فاش شدن اطلاعات بازی Far Cry 6 در صفحه‌ی پلی‌استیشن استور هنگ کنگ، این بازی هم به فهرست بلند و بالای آثار فاش‌‌شده‌ی Ubisoft پیش از برگزاری یک رویداد رسمی، اضافه شده است. اطلاعات موجود در صفحه‌ی پلی‌استیشن‌استور بازی، حال و هوای داستانی اثر را برای دنبال‌کنندگان ترسیم می‌کند. همچنین براساس تصویر روی جلد بازی، حضور جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad (برکینگ بد) در نقش شخصیت منفی اصلی بازی نیز در این اطلاعات فاش شده است. در توضیحات داستانی بازی چنین می‌خوانیم:

به یارا خوش آمدید! یک بهشت گرم‌سیر که در جریان زمان، یخ زده است! آنتون کاستیلو، بخش‌دار یارا، تمام تلاش خود را می‌کند تا این منطقه را به شکوه گذشته‌اش برگرداند؛ او برای تحقق این مهم، دست به هرکاری خواهد زد!

پوستر بازی فار کرای ۶ (Far Cry 6) و نمایش تصویر شخصیت منفی احتمالی

باتوجه‌به اطلاعات داستانی و پوستر بازی که لیک شده است، گیمرها در فارکرای ۶ به سرزمین‌های آمریکای جنوبی سفر خواهند کرد. در ادامه توضیحات داستانی بازی چنین می‌خوانیم: «آنتون و پسرش «دیگو» برای بازگرداندن عظمت و شکوه «یارا» عملیاتی را آغاز کرده‌اند که به شکل‌گیری یک انقلاب منجر شده است. دیگو می‌خواهد تا در مسیر خونین پدرش گام بردارد. شما بازی را در نقش «دنی روجاس» آغاز می‌کنید. یکی از بومی‌های یارا که برای آزادی سرزمینش، به یک مبارزه‌ چریک تبدیل شده است. او در Far Cry 6 و در بزرگ‌ترین نقشه‌ی تاریخ سری فارکرای باید با آنتون مبارزه کند. جنگل‌ها، سواحل، کاخ‌های باشکوه و بیشتر، همگی در فارکرای ۶ کنار هم می‌آیند تا با میزبانی از اسلحه‌ها، خودروها، مزدورها و موارد بیشتر، یک جنگ تمام عیار را به این رژیم فراموش‌شده بیاورند!»

تصویر فاش شده از بازی Far Cry 6 در پلی استیشن استور

طبق اطلاعات موجود از بازی در صفحه‌ی پلی‌استیشن استور آن، Far Cry 6 برای پلی ‌استیشن 4 عرضه و ویژگی‌های بصری آن به‌صورت رایگان برای پلی ‌استیشن 5 بهینه‌سازی خواهد شد. این اطلاعات همچنین خاطرنشان می‌کنند که بازی در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ (۱۸ فوریه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. باتوجه‌به سابقه‌ی یوبیسافت در فاش شدن موارد مشابه،‌ به‌احتمال بسیار زیاد در رویداد ویژه‌ی این شرکت که یکشنبه ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود، شاهد رونمایی رسمی از این بازی مورد انتظار خواهیم بود.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده