نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۰

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 با انتشار تریلری مشخص شد [Ubisoft Forward 2020]

طبق وعده قبلی استودیوی یوبیسافت در رویداد مخصوص خود تحت عنوان Ubisoft Forward از تریلر رسمی معرفی بازی Far Cry 6 رونمایی کرد.

دقایقی پیش یوبیسافت با نمایش تریلر رسمی از بازی Far Cry 6 رویداد مخصوص خود تحت عنوان Ubisoft Forward که مدت‌ها بود طرفداران منتظر برگزاری آن بودند را به پایان رساند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود سه روز پیش یوبسافت با انتشار تیزری کوتاه خبر ساخت نسخه جدیدی از سری Far Cry به‌نام فارکرای 6 را به‌صوت رسمی تایید کرد. اثری که به‌واسطه حضور جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad (برکینگ بد) در نقش شخصیت منفی اصلی بازی توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

با اینکه روز گذشته تریلر اسپانیایی زبان بازی در فضای مجازی برای مدتی کوتاه فاش شده بود، اما یوبیسافت تایید کرده بود که در رویداد Ubisoft Forward به‌صورت رسمی شاهد معرفی این نسخه از بازی خواهیم بود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، این استودیوی فرانسوی به وعده خود عمل کرد و با انتشار تریلر بازی از تاریخ انتشار بازی فارکرای 6 پرده‌برداری کرد. براساس اعلام یوبیسافت، بازی Far Cry 6 قرار است در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸ فوریه ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر‌‌های شخصی منتشر شود.

در ادامه شما را به تماشای دو تریلر سینمایی منتشر شده از بازی Far Cry 6 دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با دنیای پرهرج‌ومرج بازی که داستان آن به شکل‌گیری یک انقلاب اشاره دارد، آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

به‌نظر شما حضور جانکارلو اسپوزیتو در بازی فارکرای 6 می‌تواند باعث ایجاد داستانی جذاب و درگیرکننده شود؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده