// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Watch Dogs 2 را هنگام برگزاری کنفرانس دیجیتالی یوبیسافت به رایگان دریافت کنید

یوبی‌سافت با انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی کنفرانس مطبوعاتی دیجیتالی خود باعث شده است که مخاطب‌ها دلایل بیشتری برای هیجان‌زده بودن داشته باشند. زیرا نظرات اولیه‌ی منتقدها راجع به دو بازی شرکت هم به‌زودی اعلام می‌شوند.

اکنون همه می‌دانیم که راس ساعت ۲۳:۳۰ روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد به وقت ایران، باید به استقبال رویداد دیجیتالی شرکت یوبیسافت برویم؛ رویدادی که بازی Watch Dogs Legion و «اساسین کرید: والهالا» قطعا در آن حضور دارند و شایعات از رونمایی بازی «فار کرای 6» طی دقایقش می‌گویند. همچنین سازندگان بازی Hyper Scape هم در طول این نمایش، از آینده‌ی محصول مولتی پلیر و بتل رویال شرکت فرانسوی می‌گویند. هرچند هیچ‌کس انتظار ندارد که فهرست بازی‌های رویداد Ubisoft Forward تنها به همین ۴ مورد محدود شود. اما آیا اخبار بازی دیگر این رویداد صرفا مرتبط با بسته‌های الحاقی بازی The Division 2 و پخش نمایش از نسخه‌ی جدید سری بازی Just Dance هستند یا گیمرها می‌توانند راجع به مواردی چون بازی Splinter Cell بعدی هم رویاپردازی کنند؟

یوبیسافت اعلام کرده است که اگر در طول زمان برگزاری کنفرانس وارد Uplay شوید، می‌توانید نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Watch Dogs 2 را به‌صورت رایگان و دائمی دریافت کنید. همچنین مشخص شد که رویداد پیش-نمایش (Pre-Show) این کنفرانس دیجیتالی از ساعت ۲۳:۰۰ یک‌شنبه به وقت ایران آغاز می‌شود.

طرح هنری از جنگ انگلستان با وایکینگ ها در بازی اساسین کرید جدید

شرکت فرانسوی با تصمیمی لایق احترام، تعداد زبان‌های پشتیبانی‌شده در زیرنویس‌های رسمی رویداد را افزایش داده است و حتی از اجرای بصری برای افراد ناشنوا نیز پشتیبانی می‌کند. بیانیه‌ی رسمی یوبیسافت در این رابطه می‌گوید که Ubisoft Forward 2020 در دسترس‌ترین رویداد برگزارشده توسط آن‌ها تا به امروز به حساب می‌آید.

درنهایت هم فهمیدیم که اکنون منتقدها در حال تجربه‌ی ساعاتی از جدیدترین نسخه‌های دو بازی Assassin's Creed Valhalla و «واچ داگز» جدید هستند؛ کارشناس‌هایی که دقیقا پس از پایان یافتن رویداد مورد بحث، نخستین پیش‌نمایش‌های رسمی و نظرات اولیه‌ی خود راجع به این دو محصول مورد انتظار را منتشر خواهند کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده