// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تیزر کنفرانس دیجیتالی یوبیسافت پخش شد؛ ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه، ۲۲ تیر

یوبی‌سافت در ساعت ۲۳:۳۰ روز یک‌شنبه، ۲۲ تیر سال جاری به وقت ایران، رویدادی دیجیتالی با نام Ubisoft Forward 2020 را برگزار خواهد کرد. رویدادی اکنون یک تیزر به اسم «جهان» (World) برای تبلیغ آن پخش شده است.

یوبیسافت در تیزر جدید رویداد تبلیغاتی خود خبر از این می‌دهد که حتما بازی Watch Dogs: Legion، «اساسین کرید» جدید (بازی Assassin's Creed Valhalla) و مولتی پلیر بتل رویال جدید شرکت فرانسوی یعنی بازی Hyper Scape در آن حضور دارند. سه بازی برای مخاطب‌های متفاوت که قطعا نمایش مفصل گیم‌پلی دو مورد از آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

باید امیدوار بود که برگزارکنندگان بخش قابل توجهی از مراسم را به صحبت راجع به آینده‌ی «هایپر اسکیپ» اختصاص ندهند، تاریخ عرضه‌ی رسمی سومین «واچ داگز» را اعلام کنند و شاهد نمایش گیم‌پلی کامل از قسمت جدید بازی Assassin's Creed که «والهالا» نام دارد، باشیم.

دانلود تیزر از آپارات

اما بدون شک تمرکز یوبیسافت در رویداد دیجیتالی خود تنها روی این سه بازی ویدیویی نخواهد بود و احتمالا در این رویداد طرفداران قرار است با معرفی بازی Far Cry 6 (فار کرای 6) هم مواجه شوند؛ اثری که جدیدترین گزارش‌ها می‌گویند جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر نقش گاس فرینگ در سریال Breaking Bad و ماف گیدیون در سریال The Mandalorian ممکن است یکی از نقش‌آفرین‌های کلیدی آن را بر عهده داشته باشد. راستی شایعات دیگر مرتبط با اخبار بازی هم می‌گویند که احتمالا بازی Beyond Good and Evil 2 یک تریلر را در این رویداد تحویل گیمرها خواهد داد.

شما چه انتظاراتی از کنفرانس دیجیتالی Ubisoft Forward دارید؟ آیا فکر می‌کنید قرار است با نمایش واقعا هیجان‌انگیزی روبه‌رو شویم؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده