// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

بازی جدید بتل رویال Hyper Scape به صورت رسمی معرفی شد

بازی بتل رویال Hyper Scape از استودیو یوبیسافت به‌طور رسمی معرفی شد و هم‌اکنون قابل تجربه است.

چندی پیش بود که پس از انتشار تصاویر و اطلاعاتی توسط شماری از خبرنگاران، استریمرها و سایر افراد فعال در صنعت بازی متوجه شدیم که استودیو یوبیسافت (Ubisoft) برای عرضه نسخه بتای بازی جدید بتل رویال خود یعنی Hyper Scape آماده است.

به‌تازگی بازی Hyper Scape پس از انتشار توییتی از اکانت رسمی خود، به‌طور رسمی معرفی شده و هم‌اکنون قابل بازی است. بازی Hyper Scape یک بازی شوتر اول شخص در سبک بتل رویال است که به‌صورت رایگان (free-to-play) توسط یوبیسافت توسعه و در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این بازی تم علمی تخیلی آینده گرایانه‌ای دارد که در آن تعداد ۱۰۰ بازیکن به‌صورت تک نفره یا در گروه‌های سه نفری روی نقشه شهری به‌نام Neo-Arcadia فرود می‌آیند تا با هم مبارزه کنند.

تست فنی بازی Hyper Scape اکنون در دسترس قرار گرفته است و تعدادی از استریمر‌های پلتفرم توییچ هم‌اکنون در حال تجربه‌‌ی این بازی هستند. در حال حاضر، تعداد ۴۵۰ هزار بیننده در حال تماشا استریم این بازی روی پلتفرم توییچ هستند و کلیدهایی ازطریق Twitch drops به بینندگان داده خواهد شد تا بتوانند به تست فنی این بازی دسترسی پیدا کنند. اکانت رسمی توییتر این بازی در این‌باره اعلام کرد:

یک بازی جدید بتل رویال با استایل شهری از امروز آغاز می‌شود. بازی HyperScape اکنون در توییچ به‌صورت زنده در حال استریم است. برای دسترسی به تست فنی ازطریق Twitch drops، استریم‌‌های توییچ را از این لینک تماشا کنید. 

بتا بازی Hyper Scape اکنون تنها برای کاربران کامپیوتر در دسترس است، اما در آینده این بازی در دسترس کاربران پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان نیز قرار خواهد گرفت. همچنین شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Hyper Scape به‌همراه ویدیو گیم‌پلی این بازی بتل رویال را تماشا کنید و با حال و هوای این بازی بیشتر آشنا شوید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

به‌نظر می‌آید که ما باید فقط منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازی بتل رویال Hyper Scape یوبیسافت می‌تواند جای خود را میان بازی‌های بتل رویال دیگر مانند فورتنایت، PUBG و Call of Duty: Warzone و Apex Legends باز کند یا خیر.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده