// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

بهینه شده برای ایکس باکس سری ایکس نام Badge جدید مایکروسافت برای ایکس باکس است

حساب کاربری توییتر ایکس باکس با انتشار یک تصویر Badge جدیدی را با نام بهینه شده برای ایکس باکس سری ایکس معرفی کرد.

کمتر از یک ساعت دیگر به قسمت جدید برنامه اینساید ایکس باکس زمان باقی‌مانده است. در جریان این برنامه قرار است بازی‌های چند پلتفرمه کنسول نسل نهمی مایکروسافت را تماشا کنیم. همچنین این رویداد، آغاز کننده سری رویدادهای Xbox 20/20 است که تا انتهای سال و به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ایکس باکس، با انتشار یک تصویر Badge جدیدی را معرفی کرده است که به ایکس باکس سری ایکس مربوط می‌شود. نام این Badge، بهینه شده برای ایکس‌باکس سری ایکس است و  تمامی بازی‌هایی که Inside Xbox نمایش داده می‌شوند، دارای Badge بهینه شده برای Xbox Series X خواهند بود. همچنین در ادامه حساب کاربری توییتر ایکس‌باکس اعلام کرده است که در حالت کلی، این Badge را به دفعات متعددی مشاهده خواهیم کرد.

هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است که Badge معرفی شده چه ویژگی را ارائه می‌دهد، اما احتمال دارد شبیه ویژگی Xbox One X Enhanced نسل هشتم باشد؛ جایی‌که شاهد اعمال ویژگی‌های بصری با کیفیت‌تری روی بازی‌ها برای ایکس باکس وان ایکس بودیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ برنامه اینساید ایکس‌باکس در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران پخش می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده