نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

قسمت بعدی Inside Xbox با محوریت نمایش گیم پلی بازی های Xbox Series X تایید شد؛ پخش در ۱۸ اردیبهشت

مایکروسافت در تاریخ ۱۸ اردیبهشت و طی جدیدترین قسمت از برنامه‌ی اینساید ایکس‌باکس، به معرفی و اجرای بازی‌های ایکس باکس سری ایکس خواهد پرداخت. گفتنی است که این بازی‌ها، اکثرا آثار تردپارتی خواهند بود.

همیشه و طی سالیان اخیر با ورود به ماه می، تب و تاب رویداد E3 و شایعاتش به بیشترین حد ممکن می‌رسید. امسال اما به‌دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، رویداد E3 لغو شده است اما، به‌نظر می‌رسد که هنوز هم می‌توانیم برای رونمایی‌های هیجان‌انگیز این ماه، رویاپردازی کنیم. اگر از دنبال‌کنندگان صنعت بازی هستید احتمالا از معرفی شدن جدیدترین نسخه از سری بازی‌های اسسینز کرید (Assassin's Creed) مطلع شده‌اید. یکی از نکات رونمایی از این بازی، این بود که یوبیسافت با معرفی اثر جدیدش، موج رونمایی از بازی‌های نسل ۹ را رسما آغاز کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، پس از نمایش تریلر مهیج بازی Assassin's Creed: Valhalla، مایکروسافت پخش تازه‌ترین قسمت از برنامه‌های اینساید ایکس باکس را تایید کرد. قسمتی که طبق اعلامیه‌ی کمپانی مایکروسافت، کاملا حال‌وهوای نسل ۹ را خواهد داشت.

آرون گرین‌برگ، مدیر بازازیابی برند ایکس باکس پیرامون قسمت جدید برنامه‌های Inside Xbox چنین گفته است:

خیلی هیجان داریم که می‌توانیم اولین نمایش‌های گیم‌پلی ایکس باکس سری ایکس را تماشا کنیم. البته این را هم باید بدانید که استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، برنامه‌های ویژه و بزرگی را برای تابستان ترتیب داده‌اند و برای عملی کردن آن‌ها، سخت مشغول کار هستند. به‌زودی اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اینساید ایکس باکس

احتمال می‌رود که مایکروسافت برای این ماه و ماه بعد، برنامه‌های خاصی را ترتیب داده باشد. گفتنی است که طی جدیدترین قسمت از برنامه‌های اینساید ایکس‌باکس، اولین نمایش رسمی از گیم‌پلی Assassin's Creed: Valhalla را تماشا خواهیم کرد. طبق تاییدیه‌ی مایکروسافت، در این رویداد، اکثر نمایش‌ها به آثار تردپارتی ایکس‌باکس سری ایکس اختصاص خواهد داشت. جدیدترین قسمت از برنامه‌های اینساید ایکس باکس، در تاریخ پنج شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران پخش خواهد شد. حالا که استودیوهای بازی‌سازی مختلف دیگر سکوت خود پیرامون آثار نسل ۹ را کم کم دارند به پایان می‌رسانند، به‌نظر می‌رسد که هفته‌هایی هیجان‌انگیز را درپیش داریم.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده