// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸

سری رویداد ماهیانه Xbox 20/20 با محوریت ایکس باکس سری ایکس و بازی های آن معرفی شد

جرت وست، بازاریاب گزاره ارزش مشتری گیمینگ ایکس باکس، اعلام کرده است که مایکروسافت رویدادهای ماهیانه‌ای را با محوریت ایکس باکس سری ایکس و بازی‌های آن برگزار خواهد کرد.

بااینکه در فصل تابستان شاهد نمایشگاه‌ E3 2020 نخواهیم بود، اما شرکت‌های بزرگ مثل مایکروسافت در تلاش هستند تا تابستان هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار دهند. روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه (هفت مِی) و در جریان برنامه اینساید ایکس باکس،  شاهد رونمایی از بازی‌های چند پلتفرمه نسل نهم و اجرای آن‌ها روی ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود که از میان آن‌ها می‌توان‌به Assassin's Creed: Valhalla اشاره کرد. این در حالی است که به‌تازگی اعلام شده برنامه روز پنجشنبه، شروعی برای رویدادهای ماهیانه مایکروسافت در راستای رونمایی کامل از ایکس ‌باکس سری ایکس و بازی‌های انحصاری آن است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جرت وست، بازاریاب گزاره ارزش مشتری گیمینگ ایکس باکس، اعلام کرده است که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه تا انتهای سال، شاهد رویدادهای ماهیانه‌ای تحت نام ایکس باکس 20/20 هستیم که اطلاعاتی را از آینده ایکس‌باکس در نسل نهم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در برنامه ماه جولای (تیر یا مرداد) قرار است شاهد معرفی و نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس که توسط استودیوهای مایکروسافت در دست ساخت است، باشیم که تاریخ دقیق آن در آینده اعلام خواهد شد. جرت وست دراین‌باره می‌گوید:

با شروع برنامه اینساید ایکس‌باکس در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه، هر ماه قصد داریم اطلاعات بیشتری را از جهان ایکس‌باکس در اختیار کاربران قرار دهیم. به همین دلیل اسم آن Xbox 20/20 است. این رویدادها تا پایان سال برگزار می‌شوند، به ما اجازه می‌دهند تا با شما در ارتباط باشیم و مواردی را که برای نسل نهم در نظر گرفته‌ایم، با شما جشن بگیریم. این آیتم‌ها شامل اطلاعات جدید ایکس‌باکس سری ایکس، بازی‌های استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس، Xbox Game Pass و Project xCloud می‌شود. هر ماه ما پیشنهاد متفاوتی را برای شما درنظر گرفته‌ایم. Xbox Wire را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول این کنسول و بازی‌های آن می‌توان‌به پشتیبانی Assassin's Creed: Valhalla از ویژگی Smart Delivery اشاره کرد


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده