نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

فروش بازی Animal Crossing: New Horizons به ۱۳.۴۱ میلیون نسخه رسید

باتوجه به گزارش فروش منتشر شده توسط نینتندو، بازی Animal Crossing: New Horizons با رسیدن به فروش کلی ۱۳.۴۱ میلیون نسخه در تعقیب برای رسیدن به جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های سوییچ است.

ساعاتی پیش نینتندو گزارش مالی فروش سه‌ماهه‌ی اخیر بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را منتشر کرد. همانند انتظار و پیش‌بینی‌ها همچنان کنسول هیبریدی و محبوب نینتندو سوییچ فروش فوق‌العده‌ای را تجربه می‌کند و تا امروز توانسته مجموعه فروش خود را به ۵۵.۷۷ میلیون واحد برساند. از بخش سخت‌افزار که بگذریم، محبوبیت و فروش بازی‌های شرکت نینتندو نیز همانند کنسول سوییچ روزهای جذابی را پشت‌سر می‌گذارند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به آمار و ارقام منتشر شده، آخرین نسخه مجموعه Animal Crossing تحت عنوان Animal Crossing: New Horizons تنها پس از گذشت کمتر از دوماه از زمان عرضه، توانسته فروش ۱۳.۴۱ میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. نکته جالب و شاید کمی عجیب این است که تا انتهای سال مالی (۱۲ فروردین) فروش این بازی حدود ۱۱.۷۷ میلیون نسخه بود. این موفقیت بالای نینتندو و تیم سازنده باعث شده New Horizons به پرفروش‌ترین نسخه سری انیمال کراسینگ نیز تبدیل شود.

از طرف دیگر بازی Pokemon Sword and Shield نیز از نظر میزان محبوبیت وضعیت مشابه‌ای با Animal Crossing: New Horizons دارد. این بازی پس از اینکه در تاریخ ۲۴ آبان سال گذشته روانه بازار شد، توانست تا ۱۲ فروردین با فروش ۱۷.۳۷ میلیون نسخه خود در جایگاه چهارم پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار گیرد.

طبق عادت اما همچنان بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش خارق‌العاده ۲۴.۷۷ میلیونی خود در جایگاه نخست موفق‌ترین بازی‌های سوییچ با اقتدار قرار گرفته است. البته وضعیت فروش آثاری چون Splatoon 2 و Super Mario Party با گذشتن از مرز ۱۰ میلیون نسخه نشان از موفقیت کلی محصولات نینتندو است.

در مجموعه با استناد به گزارش نینتندو، ۲۷ بازی کنسول سوییچ فروش میلیونی را تجربه کرده‌اند که از این بین ۱۸ بازی به‌صورت انحصاری روانه بازار شده‌اند. در ادامه می‌توانید به‌ترتیبب فهرست پرفروش‌ترین آثار کنسول نینتندو سوییچ را مشاهده کنید.

نام بازیمیزان فروش
Mario Kart 8 Deluxe۲۴.۷۷ میلیون
Super Smash Bros. Ultimate۱۸.۸۴ میلیون
The Legend of Zelda: Breath of the Wild۱۷.۴۱ میلیون
Super Mario Odyssey۱۷.۴۱ میلیون
Pokemon Sword and Shield۱۷.۳۷ میلیون
Animal Crossing: New Horizons۱۳.۴۱ میلیون
Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee۱۱.۹۷ میلیون
Splatoon 2۱۰.۱۳ میلیون
Super Mario Party۱۰.۱۰ میلیون
New Super Mario Bros. U Deluxe۶.۶۰ میلیون


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده